توقف فیلمبرداری به خاطر ابتلای یک بازیگر به کرونا‎
کد خبر: ۱۸۶۹۶۶
تاریخ انتشار: 2020 August 06    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
ابتلای یک بازیگر به ویروس کرونا، فیلمبرداری «باباسیبیلو» را تعطیل کرد.

ابتلای یک بازیگر به ویروس کرونا، فیلمبرداری «باباسیبیلو» را تعطیل کرد.

‎احمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «باباسیبیلو» که به کارگردانی ادوین خاچیکیان تولید می شود، ضمن اعلام این خبر گفت: « متاسفانه به دلیل شرایط پیچیده کرونا ناگزیر به تعطیلی پروژه شدیم. ما تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم. هر چند هر روز پزشک و کادر درمانی از گروه تست می گرفت اما با ابتلای ناگهانی یکی از بازیگران اصلی به کرونا برای حفظ سلامتی بقیه اعضای تیم ناگزیر به تعطیلی شدیم.»

توقف فیلمبرداری به خاطر ابتلای یک بازیگر به کرونا

وی در ادامه درخصوص روند پروژه توضیح داد: «مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر سلامت افراد گروه است. تمام تلاش خود و گروهم را برای درمان و مراقب بیماران به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم در اولین فرصت فیلمبرداری را به پایان رسانده و فیلم را آماده نمایش کنیم.»
‎احمدی در پایان گفت: « بابا سیبیلو یک فیلم مستقل است و ما هیچ حمایتی نداشته ایم.امیدوارم بتوانیم از پس این خسارت ها بربیاییم» ‎

‎رضا شفیعی جم،بهاره رهنما،امیر حسین صدیق،رز رضوی ،پارسیا شکوری،محمد طاها بهروز پور، یوسف صیادی،علی کاظمی،عباس محبوب،اردشیر کاظمی ،هانیه غلامی ،مهرگان علوی،محمد رضا احمدی،فرهاد ریش سفیدی،آوا دهقانی،محمد پناهی،زهرا گلدوست،شهلا سرشار،احمد یاوری شاد،احسان پرفکت،مرتضی دلداده،حسینعلی قورچی،حسین روزبه،مهدی هاشم پور،یگانه ظرافتی،ابوالفضل قهرمانی، بازیگران فیلم سینمایی باباسیبیلو هستند.

باباسیبیلو یک فیلم کمدی خانوادگی است.

احمد احمدی در کارنامه خود فیلم های همچون «ردکارپت» و «لازانیا» و «پیشی میشی» را تهیه کرده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار