کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟
کد خبر: ۱۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: 2020 August 05    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

در هنگام جابه جایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین وسایل و ابزارها انتخاب کارتن مناسب برای اسباب کشی می باشد, این کارتن ها علاوه بر کاربردهایی که در محافظت از وسایل و اسباب و اثاثیه شما دارد موجب نظم دهی به روند کار اسباب کشی نیز می شود. برای تهیه کارتن مناسب برای اسباب کشی برخی نکات لازم است بدانید که به شرح زیر می باشد:

  • بهترین کارتن را انتخاب نمایید: ضخامت کارتن مناسب برای اثاث کشی , کارتن های 5 لایه می باشند که به دلیل استحکام کافی که دارند برای حمل اسباب و اثاثیه مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی, اندازه و سایز و استحکام کارتن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چون کارتن های اسباب کشی در ابعاد خیلی بزرگ و کوچک نباید باشند و این کارتن ها در سایز های متوسط برای سهولت در جابجایی و دارای ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی باشند.
  • قیمت کارتن: قیمت های کارتن ها در مقایسه با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی و اندازه و سایز آن ها و دارای قیمت های متفاوتی می باشد. که برخی از شرکت ها این کارتن ها را به صورت فله ای در بسته بندی های زیاد و برخی به صورت دانه ای به فروش می رساند. برای خریداری کارتن هایی با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی باید با شرکت های بسته بندی و خرید کارتن اسباب کشی تماس حاصل نموده و از قیمت آن ها مطلع شده تا با قیمت خیلی مناسب بتوانید خریداری نمایید.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

از الزامات بسته بندی لوازم در کارتن های اسباب کشی:

در باربری و اثاث کشی یک اقدام اساسی و مهم بسته بندی با جعبه هایی که دارای ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی هستند, می باشد. همه ی وسیله ها که در طول حمل اثاثیه قرار است به خانه و محل جدید منتقل شوند باید به صورتی بسته بندی شوند تا در طول مراحل جا به جایی سلامت آن ها حفظ شود. لوازمی که در جعبه ها  و کارتن های اسباب کشی قابلیت قرار گرفتن را دارند بهتر است بسته بندی شده و در داخل جعبه ها قرار بگیرند. بقیه موارد که در ابعاد بزرگ بوده و در کارتن ها نمی شود جابه جایی نمود مانند مبل ها و امثال آن ها باید با روش های مطمئن و دیگری مانند روکش های محافظ یا پلاستیک های حباب دارد بسته بندی شوند. با بسته بندی اثاثیه منزل اسباب کشی خود را راحت تر کنید.

 با انتخاب درست ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی می توان تضمینی برای عدم بروز شکستن وسایل را داشت. در اسباب کشی بسته بندی با استفاده از جعبه و کارتن نیازمند برنامه ریزی و سازماندهی می باشد که ممکن است برای شما یک مقدار زمان بر بوده و وقت شما را بگیرد, ولی در عوض موجب افزایش شانس موفقیت شما در پروسه جابه جایی لوازم منزل می شود و این امکان را می دهد تا وسایل شما بدون کوچکترین خط و خشی و شکستگی به مقصد برسد. با انتخاب صحیح ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی می توان در بسته بندی های مختلف مانند موارد زیر از آن استفاده کرد:

  • بسته بندی کتاب ها
  • بسته بندی کردن لوازم آشپزخانه
  • بسته بندی کردن ظروف چینی
  • بسته بندی کردن لوازم بوفه
  • بسته بندی کردن مواد غذایی
  • بسته بندی خرده ریزهای سالن
  • بسته بندی کفش ها
  • بسته بندی لباس ها و... استفاده کرد

به صورت کلی می توان گفت که همه ی لوازم و خرده ریزه های منزل در کارتن ها باید بسته بندی شوند. در صورت انتخاب غلط در سایز و ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی احتمال آسیب دیدن  و حتی شکستن آن ها وجود دارد. و اگرچه در کارتن هایی با ابعاد کوچک بسته بندی شوند احتمال گم شدن آن ها در پروسه جا به جایی زیاد است.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

در استفاده از کارتن باید به چه نکاتی توجه داشت؟

باید در هنگام بسته بندی به برخی نکات توجه داشته باشیم, مانند این موضوع که وسایل سنگین مثل کتاب را در کارتن هایی با ابعاد بزرگ قرار ندهید چون این کار موجب سنگینی خیلی زیاد جعبه می شود و ممکن است در هنگام جابه جایی به مشکل بر بخورید, برای این کار در شرکت های بسته بندی کارتن های مخصوص حمل کتاب موجود می باشد که با تهیه آن ها می توانید کتاب هایتان را بسته بندی کنید. در صورت داشتن کارت هایی در ابعاد بزرگتر می توانید نصف آن را با کتاب پر کرده و بقیه فضای آن را با وسایل سبک تر مانند بالش ها و کوسن ها پر نمایید. اگر چه نگران این موضوع هستید که در هنگام اسباب کشی ممکن است وسایل داخل آن ها خیس شده و یا در داخل کارتن رطوبت نفوذ کند هرچند که در صورت انتخاب ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی هیچ گونه رطوبتی نمی تواند در آن نفوذ داشته باشد. ولی برای جلوگیری از این کار می توانید قبل از قرار دادن وسایل حساس در داخل کارتن یک کیسه زباله قرار دهید و کتاب های خود را داخل آن بگذارید.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

خرید جعبه با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی را از کجا می توان تهیه نمود؟

خرید جعبه هایی با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی را می توان از شرکت های بسته بندی برای بسته بندی کردن لوازم منزل خود و از شرکت های تولیدی کارتن خریداری و تهیه نمود. از این شرکت ها می توان ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی را در ابعاد دلخواه خریداری نموده و استفاده کرد. شرکت های تولید کارتن برای بسته بندی با توجه به نیازهای بازار این کارتن ها را تولید کرده و در دسترس مردم قرار می دهند, برخی از این شرکت ها به صورت آنلاین نیز ارائه خدمات دارند علاوه بر این شرکت ها می توان جهت تهیه جعبه هایی با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی یه مراکز و فروشگاه های فروش لوازم بسته بندی مراجعه کرده و آن ها را تهیه نمایید. حتی از طریق تماس تلفنی با این شرکت ها به راحتی می توانید انواع کارتن ها را در اندازه های دلخواه تهیه و خریداری نمایید و در صورت این که این کارتن ها باب میل شما نبود و یا مورد استفاده شما قرار نگرفت می توانید بازگشت داده و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید. 

اهمیت ویژه ای که  خرید جعبه هایی با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی دارند در این است که در منزل شما ممکن است برخی از ظروف چینی بسیار گرانبها وجود داشته باشد که حتی از آن ها استفاده نکرده باشید و برای بسته بندی آن ها می توانید از این کارتن ها به دلیل ضخامت مناسبی که دارند با خیال راحت استفاده نمایید. چون این کارتن ها دارای 5 لایه ی مقاوم می باشند و با استفاده از تکنیک ها و روش های مهم بسته بندی آن ها را با خیال راحت جابه جا کنید, همچنین برخی از کارتن ها به صورت رگال دار موجود می باشد که به هنگام اسباب کشی برای قرار دادن لباس های خود می توانید از آن ها استفاده کنید. چون این کارت ها همانند یک کمد کوچک بوده و به راحتی می توانید لباس های مجلسی و ارزشمند خود را در آن آویزان کرده تا به وسیله این کارتن ها موجب جلوگیری از چین و چروک آن ها شوید. این نکته نیز شایان به ذکر می باشد که با استفاده از کارتن هایی که دارای ابعاد . اندازه های بزرگی می باشد جهت بسته بندی انواع وسایل آشپزخانه ی خود که  حجم زیادی دارند و دارای وزن خیلی کمی هستند مثل قابلمه ها به راحتی مشکل بسته بندی آن ها را نیز به این طریق حل نمایید.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

انواع کارتن ها به چه صورت می باشد؟
  • کارتن های موزی: برای بسته بندی انواع ظرف و ظروف های کریستال و چینی خود می توانید از این کارتن ها که بسیار محکم می باشد استفاده کنید. از این کارتن ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند می توان جهت بسته بندی سرویس های غذاخوری و لوازم دکوری و بسته بندی کتاب ها نیز استفاده نمود.
  • کارتن شکستنی: از این کارتن ها که بسیار محکم می باشد برای بسته بندی اشیاء شکستنی و اثاثیه های سنگین استفاده می شود. از کارتن های شکستنی می توان برای بسته بندی وسایلی مانند لوازم آشپزخانه مانند بشقاب, لیوان ها و پارچ های آب خوری و ظروف کریستال استفاده نمود.
  • کارتن های زون: کارتن های زون جهت بسته بندی و حمل انواع لوازم اداری استفاده نمود چون اندازه ی این کارتن ها بزرگ می باشد و در جابه جایی های لوازم اداری از کاربردی زیادی برخوردار می باشد.

برخی کارتن های بزرگی در سایز ها و ابعاد مختلف تولید می شود که برای بسته بندی انواع اسباب و اثاثیه مانند لوازم بزرگ و کم وزن مناسب می باشد. انتخاب و خرید کارتن مناسب که دارای این ویژگی ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی باشد می تواند موجب سهولت در حمل و نقل و آسان شدن اسباب کشی شما شود. بهترین نوع کارتن برای بسته بندی اسباب و اثاثیه کارتن هایی با ضخامت پنج و سه لایه هستند چون این کارتن ها به دلیل ضخامت مناسبی که دارند از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

لوازم بسته بندی به چه صورت می باشد؟

در صورت بسته بندی مناسب می توانید در جابجایی و اسباب کشی  از امنیت لوازم خانگی و اسباب و اثاثیه خود اطمینان کافی را داشته باشید. بعد از تهیه جعبه هایی با ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی نوبت بسته بندی لوازم بزرگ و مبلمان و یخچال و میز و کمدها و سرویس خواب می رسد که می توان با استفاده از تجهیزات مخصوص به خود این کار را انجام داد. در صورت استفاده از تجهیزات و وسایل بسته بندی می توانید موجب ایجاد شرایطی باشید تا تمامی اسباب و اثاثیه شما به راحتی بسته بندی شده و بدون هیچ تلفاتی مانند خش افتادن یا شکستگی به مقصد برسند. با استفاده از نایلون های حبابدار می توانید تمامی لوازم و اثاثیه  بزرگ منزل خود را مانند مبلمان و یخچال و .. را بسته بندی کرده و در مقابل هرگونه خطرات احتمالی مانند ضربه دیدن یا کثیف شدن و یا خط و خش افتادن بر روی چوب های آن ها ایمن کنید.

 و همچنین می توانید با استفاده از سلفون کشی کردن تمامی اثاثیه خود مانند مبلمان و .. در مقابل نشستن گرد و خاک و ایجاد خط و خش بر روی آن ها جلوگیری کرده و کمک شایان به ذکری برای اسباب کشی راحت بکنید. از لوازم بسته بندی می توان به چسب های پهن جهت بسته بندی اثاثیه و کالاها و کارتن ها که از کیفیت و چسبندگی بالایی برخوردار می باشد استفاده کرد. نخ های بسته بندی که برای بسته بندی انواع لوازم و بستن کارتن ها استفاده کرد و نایلون های حباب دار که از آن ها نیز برای محافظت اشیاء حساس در مقابل ضربه و ساییدگی استفاده نمود که در ابعاد مختلف و سایزهای متفاوت در بازار فروش موجود می باشد و سلفون یا استرچ ضخیم و وکیوم لوازم منزل که حفاظت بالایی در برابر گرد و خاک و کثیف شدن برای اسباب و اثاثیه منزل دارد می توان استفاده کرد.

از مهم ترین و اصلی ترین موارد اسباب کشی کارتن های خالی و کارتن های اسباب کشی می باشند که با استفاده از ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی می توان جابجایی لوازم و اسباب و اثاثیه ی خود را به راحتی با استفاده از باربری انجام داد. انتخاب ضخامت کارتن مناسب برای اسباب کشی می تواند تضمینی برای صحیح و سالم رسیدن لوازم حساس و آسیب پذیر منزل شما را به محل جدید در جابه جایی داشته باشد. به این صورت که حمل و نقل لوازم خانگی شما در صحت و سلامت کامل به مقصد جدید می رسند. البته این نکته نیز در سالم رسیدن لوازم خانگی به مقصد مهم می باشد که بسته بندی لوازم خانگی را با روش های صحیح و تکنیک های بسته بندی انجام داده باشید برای همین علت اسباب و اثاثیه خود را باید به گونه ای بسته بندی کنید که موجب حفظ سلامت آن ها در حین حمل و نقل و جابه جایی شود.

کارتن مناسب برای اسباب کشی به چه صورت می باشد؟

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار