پیش‌بینی سیر نزولی کرونا در تهران طی ۱۰روز آینده
کد خبر: ۱۸۶۷۲۲
تاریخ انتشار: 2020 August 03    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: پیش بینی می کنیم در صورت تداوم رعایت ها سیر نزولی کرونا را طی ۱۰ روز آینده در تهران مشاهده کنیم.

علیرضا زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی استان تهران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیمارانی که در بیمارستان‌های استان تهران بستری شده‌اند ۶۶۲ نفر بوده که از این تعداد ۱۱۱ بیمار به عنوان بیمار جدید در بخش‌های بیمارستانی بستری شده‌اند.

زالی با اشاره به اینکه سهم بیماران سرپایی که نیاز به بستری در بخش‌های درمانی داشته ۱۰.۴ درصد بوده است گفت: سهم افراد جدید بستری شده در مراقبت‌های ویژه ۱۶ درصد تخمین زده شده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۰۰ بیمار از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند افزود: به خوبی مشاهده می‌شود که تعداد مرخص شدگان از افراد بستری شده کمتر است و فرازی منفی را شاهد هستیم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران عنوان داشت: در مجموع تعداد کسانی که به طور سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند کاهش ۶.۲ درصدی را نسبت به ۲۴ ساعت قبلش نشان می‌دهد و در بستری نیز یک و نیم درصد کاهش و در ترخیص نیز رشد ۲.۲ دهم درصدی را شاهد هستیم.

زالی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تهران و استفاده منظم از ماسک و کاهش ظرفیت اداری اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم در صورت تداوم رعایت‌ها کاهش سیر نزولی کرونا را طی ۱۰ روز آینده در تهران مشاهده کنیمو با شیب ملایمی کاهش را خواهیم داشت.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار