مرگ اولین زن جهان که صورت پیوندی داشت+عکس
کد خبر: ۱۸۶۷۰۶
تاریخ انتشار: 2020 August 03    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
" کانی کولپ " توسط شلیک گلوله به صورتش از سوی همسر خود که به نظر می رسید یک پرونده قتل ناکام بود در سال ۲۰۰۴ میلادی مورد حمله قرار گرفت.

پس از این حمله بخش زیادی از صورت کانی از بین رفته و او به عنوان نخستین زن بیمار پیوند صورت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته پزشکان کانی در حالیکه گونه هایش خرد شده و استخوان صورتش از بین رفته ، بینی اش شکسته و بخشی از بینایی خود را از دست داده بود در سال ۲۰۰۸ میلادی تحت جراحی پیوند صورت ۲۲ ساعته قرارگرفت. به گفته محققان ۸۰ درصد از صورت کانی بازسازی شد تا او بتواند به عنوان یک زن زندگی عادی خود را ادامه دهد.

"آندره پاکت"از کلینیک کلیولند آمریکا به سی ان ان خبر داد که پس از جراحی های مداوم کانی در حالیکه از عفونت غیر مرتبط با پیوند صورتش رنج می برد جان خود را در سن ۵۷ سالگی از دست داد.

دکتر فرانک پاپای از انستیتو پوست و جراحی پلاستیک در این باره گفت: او زنی شجاع ، پر جنب و حوش و برای دیگران زنان الهام بخش بود و برای ادامه زندگی مبارزه می کرد. او در عمل پیوند صورت یک پیشگام عالی بود که نقش موثری برای بشیرت در پیشبرد چنین عمل های جراحی به شمار می آمد.. ما تلاش کردیم تا او بتواند دوباره بهبود یافته و پس از پیوند لبخند بزند، صحبت کند و عضلات جدیدی بدست آورده و عملکرد بهتری در ناحیه صورت داشته باشد با این وجود او به دلیل یک عفونت جان خود را ازدست داد.

مرگ اولین زن جهان که صورت پیوندی داشت!+عکس

مرگ اولین زن جهان که صورت پیوندی داشت!+عکس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار