مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی
کد خبر: ۱۸۶۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 02    -    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
همسر جرج کلونی یکی از مشهورترین وکیل‌هایی است که همسر مشهورترین بازیگر هالیوود است ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان مانتوی شیک و خاص امل کلونی را به اشتراک گذاریم. مانتوی همسر جورج کلونی زیبایی و جذابیتی خاصی دارند و بسیار او را شیک پوش می‌کند.

مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی«تابناک باتو» همسر جرج کلونی یکی از مشهورترین وکیل‌هایی است که همسر مشهورترین بازیگر هالیوود است ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان مانتوی شیک و خاص امل کلونی را به اشتراک گذاریم. مانتوی همسر جورج کلونی زیبایی و جذابیتی خاصی دارند و بسیار او را شیک پوش می‌کند.

مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی

امل کلونی، همسر ۳۷ ساله جورج کلونی با یک مانتوی سبز روشن از برند Burberry Prorsum در لندن دیده شد که در قسمت پایین آن رنگ آن به تیره می‌گرایید. مانتوی کمربند داری که امل پوشیده بود در بازار جهانی به قیمت بسیار هنگفت ۴۲۰۰ پوند به فروش می‌رود و تاکنون توسط سوپرمدل‌هایی نظیر نوآمی کمپل پوشیده شده و جنس آن از چرم مخمل نمای نرم است.
مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی

این خانم وکیل مانتوی مدل کلاسیک سبز را با یک پیراهن یقه اسکی، کفش‌های پاشنه بلند، کیف دستی چرم و به گزارش پرشین وی جوراب شلواری مشکی ضخیم ست کرده بود.

مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی

او لباس یقه اسکی خود را برای صحبت با موکل خود، یک روزنامه نگار کانادایی پوشیده بود. وی به این روزنامه نگار (به اسم محمد فهمی) کمک کرد تا پس از ۲۱ ماه از زندان مصر آزاد شود.

مانتوی بسیار گرانقیمت همسر جورج کلونی
مانتوی همسر جورج کلونی پیراهن یقه اسکی امل کلونی که با مانتوی گرانقیمتش ست کرده بود

نگاهی به زندگی اَمل عَلَم الدین همسر جورج کلونی

امل کلونی وکیل نام دار عرب و همسر کنونی جرج کلونی است که اخیرا خبر بارداری دوقلوی خود را تایید کرده است. به همین بهانه نگاهی داریم به زندگی این زن معروف. اَمل عَلَم الدین یکی از قوی‌ترین و شناخته شده‌ترین وکلای حقوق بشر دنیا به شمار می‌آید. این وکیل لبنانی الاصل چندی پیش با جورج کلونی از چهره‌های مطرح هالیوود ازدواج کرد. اَمل و کلونی هفته قبل اعلام کردند که آن‌ها در ماه ژوئن منتظر دو بچه دوقلو هستند.

از آن جایی که اَمل در دانشگاه آکسفورد و دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است همواره موکلان شناخته شده‌ای به او مراجعه می‌کنند از جمله یولیا تیموشنکو نخست وزیر اسبق اوکراین و جولین آسانژ بنیانگذار سایت ویکی لیکس (WikiLeaks).

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
12
5
قیافه ذاتیه.تیپ پولی.که اصلا چهره زیبایی نداره.همون واسه جرج کلونی خوبه.تحصیلتش هم واسه خودش.خیلی هستن زیباتروباهوشتر.
پاسخ ها
رضا
| |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
یعنی الان ما آی کیو پایینا چه نتیجه گیری باید بکنیم؟ اگه ممکنه توضیح بدبد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
3
4
مانتو؟؟؟؟؟؟؟؟/
این بارانیه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار