زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌ها
کد خبر: ۱۸۶۳۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 01    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
لوری‌لی ۳۰ ساله، آرزو دارد تا رنگ پوستش برای همیشه به شکل آبی دربیاید و در جستجوی راهی برای رسیدن به این هدف است. لوری به خودش لقب alein freak داده و به زبان کلینگونیه صحبت می‌کند، این زبان نخستین بار در سال ۱۹۷۹ میلادی در فیلم star trek استفاده شد و در ابتدا یک زبان خیالی بود اما به یک زبان واقعی با حروف، کلمات و دایره‌المعارف خاص خود تبدیل شد.

زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌ها

زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌هااختصاصی «تابناک باتو» ـ  یک زن انگلیسی، زندگی عجیبی دارد. این زندگی آنقدر عجیب است که باعث شود تا او به زبان‌های مختلف حرف بزند و بدنش را به طور کامل به رنگ آبی دربیاورد و توجهات را به سوی خود جلب کند.

لوری‌لی سی ساله، آرزو دارد تا رنگ پوستش برای همیشه به شکل آبی دربیاید و در جستجوی راهی برای رسیدن به این هدف است. لوری به خودش لقب alein freak داده و به زبان کلینگونیه صحبت می‌کند، این زبان نخستین بار در سال ۱۹۷۹ میلادی در فیلم star trek استفاده شد و در ابتدا یک زبان خیالی بود اما به یک زبان واقعی با حروف، کلمات و دایره‌المعارف خاص خود تبدیل شد.

زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌ها

لوری یک پیج در اینستاگرام دارد که اسم آن را instagram Houari گذاشته و بیش از ۱۰ هزار فالوئر دارد و لباس و ظاهر عجیب خود را شبیه موجودات فضایی درست کرده‌ است.

او می‌گوید از ده سال پیش این سبک زندگی را انتخاب کرده‌ و سبک خود را از جیارو گرفته ‌است. جیارو کلمه‌ای برای تعریف فرهنگ مد فرعی در ژاپن است.

او می‌گوید با این مدل لباس و قیافه احساس راحتی می‌کند و از وقتی پیج اینستاگرام خود را دایر کرده باعث شده تا با آدمهای زیادی دوست بشود و از این جهت زندگی او معنا پیدا کرده‌ است.

زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌ها

او دوست دارد واکنش‌ها را در اینستاگرام ببیند. برخی از نظرات مثبت و برخی مسخره‌کننده است. او پیش از این کامنت‌های منفی و پر از نفرت دریافت می‌کرد.

یکی از رؤیاهای او تبدیل شدن به یک آدم آبی است. این نخستین بار نیست که یک دختر خودش را به این شکل درمی‌آورد. آمبر لوک دختر جوان دیگری است که با هزینه ۲۵ هزار دلار بیش از ۱۰۰ خالکوبی و سوراخ در سراسر بدنش ایجاد کرده و رنگ چشمانش را تغییر داده‌است.

او هزاران طرفدار از سراسر جهان دارد که به نقاشی روی بدن علاقه دارند. یک مدل لباس استرالیایی با بیش از ۸۰ هزار فالوئر در اینستاگرام به خالکوبی روی بازو، صورت و پاهایش شهرت دارد.

زن انگلیسی و سبک زندگی آدم فضایی‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
4
19
شبیه موجودات تو فیلم آواتار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
11
22
واقعا مسخرس از سی سال پیش ارزو داشته خدایا اینا به چه امسدی زندگی میکنند
چقدر بده که ارزوی ادم این تغییر بی ارزش باشه
پاسخ ها
مهسا
| |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مسخره تویی که آرزوی دیگران رو مسخره میکنی..اول برو یاد بگیر به ارزشهای دیگران احترام بذاری بعد نظر بده.هر کسی یه دنیایی داره پر از آرزوهای عجیب .همه که نباید مثل تو بی فرهنگ باشن که آرزوی دیگران رو بی ارزش بدونن
ناشناس
| |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
مهسا مسخره تویی که مسخره کردن چیزه مسخره را مسخره می کنی.....اول بروی یادبگیر به مسخره ها احترام نزاری بعد نظر بده هر کسی کلی فکر مزخرف تو سرشه نباید که بهش تن بده...
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
3
7
خدایا همه بیماران رو شفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
و همچنین تو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار