پسر بشار اسد که تحریم شد، کیست؟
کد خبر: ۱۸۶۲۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با دولت سوریه از جمله پسر ارشد رئیس‌جمهور این کشور و لشکر یکم ارتش عربی سوریه خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی مرتبط با دولت سوریه به فهرست تحریم‌ها دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می‌شود، افزوده شده است.

در بین افراد و نهادهایی که نامشان از امروز به فهرست اشخاص تحت تحریم اوفک افزوده شده، نام لشکر یکم ارتش عربی سوریه و همچنین «حافظ اسد» پسر ارشد رئیس‌جمهور سوریه نیز دیده می‌شود.

پسر بشار اسد که تحریم شد، کیست؟

پسر بشار اسد که تحریم شد، کیست؟

بر اساس بررسی‌های اعتمادآنلاین، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، دو پسر و یک دختر دارد که پسر ارشد وی با نام «حافظ اسد» در سال ۲۰۰۱ به دنیا آمده و در حال حاضر حدود ۱۹ سال دارد. او در سال ۲۰۱۸ به منظور شرکت در مسابقات المپیاد ریاضی به رومانی سفر کرده بود.

او در مصاحبه‌ای گفته بود: داخلی بودن جنگ سوریه مردود است. از نظر شخصی ، من امیدوارم که جنگ ادامه پیدا نکند، اما چنین مشکلاتی برای حل و فصل نیاز به زمان دارد. بحران سوریه از شش سال پیش تاکنون ادامه دارد و من امیدوارم که به پایان خود نزدیک شده باشد. حافظ در دفاع از پدرش افزود، چیزهای زیادی درباره پدرش می گویند اما بسیاری از آنها کور هستند و گفته‌هایشان درست نیست.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
16
23
پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش مخوانش پسر. بجه بشار اسد بیشتر از این نمیشه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مشکلت با سوریه است یا با بشار اسد نمی دانم ولی خیلی منفی بافی
ناشناس
| |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
ناشناس 08:02
شما برای کی سینه چاک میدی؟خیلی سرسپرده ای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
6
5
المپیاد ریاضی شرکت کرده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هم جنگجوست هم انقلابی و هم دانشمند وهم همه کاره بترکه چشم حسود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار