چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ
کد خبر: ۱۸۶۲۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 August 01    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بسیاری از قوانین مد و فشن را می‌توانید نادیده بگیرید، اما درباره‌ی تیپ رسمی مردانه قوانینی وجود دارد که رعایت آن‌ها استایل شما را به طرز چشمگیری جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر می‌کند. پس هر بار خواستید سراغ انتخاب و ست کردن لباس و کفش رسمی مردانه بروید و برای موقعیت‌های مهمی مانند جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی آماده شوید...

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!«تابناک با تو» - بسیاری از قوانین مد و فشن را می‌توانید نادیده بگیرید، اما درباره‌ی تیپ رسمی مردانه قوانینی وجود دارد که رعایت آن‌ها استایل شما را به طرز چشمگیری جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر می‌کند. پس هر بار خواستید سراغ انتخاب و ست کردن لباس و کفش رسمی مردانه بروید و برای موقعیت‌های مهمی مانند جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی آماده شوید، این فهرست قوانین را دقیق و گام به گام چک کنید.

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

نکته‌ی مهم این است که تیپ رسمی مردانه برخلاف استایل‌های زنانه در طول تاریخ از قوانین یکسانی پیروی کرده و کمتر تحت تاثیر مد قرار گرفته است. بنابراین، رعایت کردن این نکات فارغ از این که در چه زمان و مکانی هستید، همیشه می‌تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد.

بیایید اول از همه سراغ مهمترین بخش یک استایل رسمی مردانه برویم؛ کت و شلوار!

۱. انتخاب کت و شلوار رسمی مردانه

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

راز کت و شلوار شیک مردانه در انتخاب سایز درست است.

همیشه برای انتخاب سایز درست کت و شلوار به نحوه‌ی نشستن کت روی شانه‌ها توجه کنید. در واقع مهم‌ترین بخشی که باعث می‌شود یک کت مردانه روی تن شما خوش‌فرم باشد همین بخش سرشانه‌ها است. حالا نوبت به انتخاب مدل کت مردانه می‌رسد. کت‌ها بر اساس مدل یقه، دکمه و چاک پشت لباس انواع متفاوتی می‌توانند داشته باشند.

کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین مدل کت رسمی مردانه برای هر موقعیت، سبک و استایلی کت تیره‌ی دودکمه با جزییات کم و ظریف است. با چنین کتی شما یک استایل مرتب و منظم و البته همیشگی می‌سازید.

۲. سرمایه‌گذاری روی ساعت

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

یک ساعت مانند یک تابلوی هنری می‌تواند در استایل شما بدرخشد و آن را باارزش و منحصربه فرد نشان دهد. همیشه در خرید ساعت به علاقه و سلیقه خودتان توجه کنید و چندان دنباله‌روی مد روز نباشید؛ چرا که اگر قرار باشد روی یک مدل ساعت مردانه سرمایه‌گذاری کنید، باید انتخابی را داشته باشید که تا سال‌ها بتوانید از آن در استایلتان استفاده کنید.

مدل ساعت شما باید ظرافت و کارایی بالا را در استایل شما بازتاب دهد. برای یک تیپ کاملا رسمی مردانه ساعت‌های بند فلزی و استیل انتخاب‌های بهتری هستند.

علاوه بر مدل، باید سایز ساعت را هم در نظر بگیرید. اندازه‌ی صفحه و همچنین بند ساعت باید با استخوان‌بندی و ضخامت مچ دست شما همخوانی داشته باشد.

۳. اضافه کردن رنگ به تیپ رسمی مردانه

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

هرگز از اضافه کردن رنگ به استایلتان، چه روزمره و چه رسمی، نترسید. بیشتر آقایان برای انتخاب لباس از هر رنگی که سرمه‌ای یا طوسی نباشد وحشت دارند و به سادگی سراغ آن نمی‌روند. اما بسیاری از رنگ‌های دیگر هم می‌توانند کلاسیک، شیک و خاص به نظر برسند و البته استایلی را بسازند که تاریخ مصرف ندارد.

اگر می‌خواهید جسارت به خرج دهید، گزینه‌هایی مانند کت و شلوار صورتی ملایم، سبز، خردلی یا آبی‌های روشن و ملایم انتخاب‌های مناسبی هستند.

اما توجه داشته باشید که در تیپ رسمی مردانه اضافه کردن کمی رنگ کافی است و نباید در استفاده از رنگ، چه از نظر تنوع و چه از نظر مقدار، زیاده‌روی کنید.

۴. استفاده کردن بجا از شلوار جین

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

شلوار جین چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها است. اما آیا می‌توان از شلوار جین در لباس رسمی مردانه استفاده کرد؟

در استایل‌های نیمه‌رسمی مردانه استفاده از شلوار جین کلاسیک با رنگ آبی تیره در کنار کت تک رسمی رایج است. اگر می‌خواهید استایلتان بیشتر روزمره باشد همین ترکیب را می‌توانید با کفش کتانی سفید یا هر کتانی ساده‌ی دیگری امتحان کنید. اما مواظب باشید که کفش کتانی شما باید فرمی کلاسیک داشته باشد و کاملا تمیز باشد.

۵. توجه به جزئیات

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

شاید این نکته بخشی از لباس پوشیدن شما نباشد، اما قطعا بخشی از استایل شما به شمار می‌رود. همیشه ریش‌هایتان را مرتب نگه دارید و به موقع به آرایشگاه بروید. انتخاب و مدل ریش و مدل موی مردانه مناسب با فرم صورت هم اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، مراقب لباس‌های رسمی خود باشید و آن‌ها را مرتب‌تر و تمیزتر از سایر لباس‌ها نگه دارید. استفاده از رخت‌آویز‌های پلاستیکی و گذاشتن لباس‌ها در کاور به ماندگاری بیشتر لباس کمک می‌کند.

۶. استفاده از لباس زیر ساده و جوراب مناسب

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

برای ساختن یک استایل خاص و چشمگیر فقط به لباس‌هایی که در ظاهر دیده می‌شوند توجه نکنید. استفاده از لباس زیر مردانه مناسب نکته‌ای است که در یک ست رسمی مردانه نباید نادیده گرفته شود.

یک لباس زیر ساده و بدون طرح، با رنگ سفید و جنس پارچه‌ای برای استایل رسمی‌تان انتخاب کنید که با آن راحت هستید.

بر خلاف شورت، در مورد جوراب می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید. می‌توانید در استایل مردانه‌ی خود از جوراب‌های فانتزی مردانه و رنگی استفاده کنید؛ البته به شرطی که با بقیه بخش‌های استایل‌تان همخوانی داشته باشد و باعث نشود تیپ شما ناهماهنگ، شلوغ و نامتناسب دیده شود.

۷. انتخاب کفش رسمی مردانه

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

ساعت و کفش مردانه دو بخش از استایل شما هستند که شاید حجم و فضای زیادی را به خود اختصاص ندهند، اما حتی نسبت به کت و شلوار توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و به همین دلیل هم باید با دقت بیشتری انتخاب شوند.

نکته‌ی اول در انتخاب مدل کفش مردانه برای یک ست رسمی رنگ آن است. حتما رنگی را انتخاب کنید که با کمربند و اگر از ساعت بند چرمی استفاده کرده‌اید با رنگ بند ساعتتان دقیقا یکسان باشد.

نکته‌ی بعدی در مورد تمیزی و مرتب بودن کفش‌ها است. هرگز کفش‌های مردانه‌ی قدیمی یا کثیف و خاکی را به یک تیپ شیک رسمی اضافه نکنید.

کفش‌های رسمی و چرمی خود را بادقت نگهداری کنید و همیشه به تمیز و مرتب بودن آن‎‌ها اهمیت بدهید. هر گاه زیره‌ی کفش خوردگی پیدا کرد آن را با یک جفت کفش مردانه رسمی و شیک دیگر عوض کنید.

۸. استفاده‌ی صحیح از اکسسوری

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

اکسسوری‌هایی مثل کراوات، پاپیون، دستمال جیبی و پوشت می‌تواند بخش خوبی برای بازتاب سلیقه‌ی شخصی خاص شما باشد، اما مواظب باشید که چطور و چقدر از این اکسسوری‌ها استفاده می‌کنید.

سعی کنید بین اکسسوری‌هایتان یک هارمونی رنگی مینیمال ایجاد کنید؛ مثلا یک یا دو رنگ را انتخاب کنید و همه‌ی اکسسوری‌هایتان را بر اساس همین رنگ‌ها کنار هم بگذارید.

توجه داشته باشید که اکسسوری‌ها باید با یکدیگر در یک تناژ رنگی قرار بگیرند و نه با سایر بخش‌های استایل. مثلا نباید یک کت و شلوار سرمه‌ای را با کراوات دقیقا همرنگ ست کنید. معمولا بهتر است کراوات و دستمال جیبی کمی تیره‌تر از رنگ کت و شلوار باشند.

در آخر به این نکته توجه کنید که «هرچه کمتر بهتر»، یعنی در استفاده از تعداد اکسسوری‌ها به هیچ عنوان زیاده‌روی نکنید.

۹. انتخاب مدل پیراهن مردانه‌ی کلاسیک

چند قانون برای مردانِ خوش‌تیپ و نه سوسول!

برای یک تیپ کاملا رسمی، حتما سراغ کلاسیک‌ترین مدل پیراهن مردانه بروید.

پیراهن‌های ساده و بدون طرح با رنگ‌های ملایم سفید، آبی روشن و صورتی روشن انتخاب‌های مناسبی برای رنگ‌های مختلف کت و شلوار رسمی مردانه هستند.

منبع: دیجی کالا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
6
عزیز من خوشتیپ بودن پول میخواد پوووول!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
2
2
زیبایی از درون است نه از برون. زیبایی در حقیقت تجلّی درون است. باید درون را زیبا کرد. شما یک هلو را در نظر بگیرید، اگر خوش مزه و رسیده باشد رنگ زیبایی پیدا می کند. باید توجه ها از برون به درون معطوف شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار