گران قیمت ‌ترین خودروی مدرن جهان +عکس
کد خبر: ۱۸۶۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
طبق عادت هرساله، نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرد و بسیاری از خودروسازن بزرگ جهانی توانستند از این فرصت استفاده کرده و جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کنند، اما نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ یک سورپرایز بسیار بزرگ داشت و آن هم معرفی یک خودروی جدید و کاملا منحصربه فرد توسط بوگاتی تحت عنوان "لا ویچر نویر" بود که به نوعی گران قیمت ‌ترین خودروی مدرن جهان تا به امروز به شمار می آید.

مهم ‌ترین ویژه "بوگاتی لا ویچر نویر" مربوط به ظاهر آن می شود و طبق ادعای شرکت سازنده، الگو گرفته از خودروی افسانه ‌ای بوگاتی یعنی " Type 57 SC Atlantic" است که اولین نشانه آن در بدنه مشکی رنگ آن دیده می شود. این خودرو در فرم کلی بدنه به دیگر محصولات فعلی بوگاتی شباهت دارد، اما جزییات طراحی آن اختلاف زیادی داشته و همین موجب شده تا شاهد خلق یکی از محصولات منحصربه فرد بوگاتی تا به امروز باشیم.

گران قیمت ‌ترین خودروی مدرن جهان +عکس

چرا بوگاتی لا ویچر نویر 18 میلیون دلار قیمت دارد + فیلم زیرنویس فارسی در بخش فنی همه چیز آشناست و هیچگونه شگفتی جدیدی برای مخاطبان وجود ندارد. همانند خودروی بوگاتی شیرون و بوگاتی Divo، محصول منحصربه فرد این شرکت از همان موتور شانزده سیلندر 8 لیتری استفاده می کند که خروجی قدرت آن برابر با 1479 اسب بخار بوده و گشتاور آن هم به عدد 1600 نیوتن متر خواهد رسید و این انتظار وجود دارد که شاهد یک عملکرد نزدیک به دیگر خودروهای بوگاتی باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
گرانترین و شاید بشه گفت خودرویی که نمیشه روش قیمت گذاشت باده....هیچی خودرویی به گرد پاش هم نمیرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
با این پول چند کودک روستایی در کشور های فقیر میتوانند با سواد شوند

چند انسان مریض که به خاطر فقر هزینه درمان ندارند و محکوم به مرگند به زندگی بر می گردند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار