چگونه شماره خود را برای دریافت پیامک قبوض ثبت کنیم؟
کد خبر: ۱۸۶۲۷۳
تاریخ انتشار: 2020 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
درصورتی ‌که پیامک‌های اطلاع‌رسانی مخابرات را دریافت نمی‌کنید، می‌توانید شماره همراه خود را ثبت کنید تا از قبوض خود مطلع شده و پرداخت‌های لازم را در زمان مناسب انجام دهید.

ارسال اطلاعات از طریق فرستادن پیامک از روش‌های معمولی است که در بسیاری از سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌ها صورت می‌گیرد. یکی از روش‌های اطلاع‌رسانی درباره قبوض و دیگر اطلاعات تلفن ثابت، هم استفاده از پیامک‌های اطلاع‌رسانی است.

پیامک‌های تلفن ثابت به‌طور معمول به شماره‌ای که مشترک هنگام ثبت‌نام تلفن ثابت اعلام کرده ارسال می‌شود. برخی از کاربران از این موضوع نارضایتی دارند که پیامک‌های اطلاع‌رسانی را دریافت نمی‌کنند.

با توجه به اینکه قبوض تلفن ثابت مدت‌هاست به‌صورت کاغذی ارسال نمی‌شود، درصورتی که فرد از طریق پیامک از قبض تلفن خود آگاه نشود، از آنجایی که از هزینه کارکرد تلفن ثابت باخبر نیست، پرداختی انجام نمی‌دهد و این موضوع منجر به یک‌طرفه و قطع شدن تلفن خواهد شد.

این در حالی است که بسیاری از افراد ممکن است هنگام ثبت‌نام شماره تلفن ثابت، شماره همراهی را ارائه کرده باشند که این شماره را عوض کرده‌اند. از این رو برای تغییر شماره همراهی که ثبت شده، می‌توان از کد USSD‌ استفاده کرده و با گرفتن شماره #۲۰۲۰* و انتخاب گزینه ثبت شماره همراه، آن را تغییر داد.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار