چگونه مژه های خود را بطور طبیعی بلند تر کنیم ؟
کد خبر: ۱۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: 2020 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بی شک چشم‌هایی با مژه‌های بلند زیبایی خیره کننده‌ای خواهند داشت. اگر شما هم دوست دارید مژه‌های خود را بلند و پرپشت کنید می‌توانید با کمک روش‌های طبیعی و بدون آسیب رساندن به مژه ها، آن‌ها را به مرور زمان دچار تغییرات چشمگیری نمایید.

چگونه مژه های خود را بطور طبیعی بلند تر کنیم ؟

چگونه مژه های خود را بطور طبیعی بلند تر کنیم ؟«تابناک باتو» بی شک چشم‌هایی با مژه‌های بلند زیبایی خیره کننده‌ای خواهند داشت. اگر شما هم دوست دارید مژه‌های خود را بلند و پرپشت کنید می‌توانید با کمک روش‌های طبیعی و بدون آسیب رساندن به مژه ها، آن‌ها را به مرور زمان دچار تغییرات چشمگیری نمایید.

رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی شما باید سرشاراز اسید‌های آمینه، پروتئین، مولتی ویتامین و مواد معدنی باشد واگر در رژیم غذایی خود به طور مرتب از روغن زیتون نیز استفاده کنید، کمک بزرگی در رشد مژه هایتان به شما خواهد کرد.

تمیز کردن مژه‌ها: تمیز کردن مژه‌ها و آسیب رساندن به آن‌ها باعث شکستگی و در نهایت تضعیف مژه‌ها خواهد شد، بنابراین برای جلوگیری از این آسیب رسیدن به مژه‌ها باید مژه‌های خود را با یک پاک کننده‌ی مخصوص آرایش چشم و به کمک یک برس مژه یا یک مسواک نرم و به آرامی تمیز کنید.

روغن‌های طبیعی: ترکیبی از روغن‌های زیتون، روغن کرچک، روغن بادام و ویتامین ایی را هر روز یا شب‌ها قبل از خواب به طور مرتب و به کمک یک برس مژه یا انگشت خود از قسمت ریشه‌ی مژه‌ها تا انتهای مژه بمالید، این کار باعث تقویت ریشه‌های مژه‌ها و در نتیجه رشد سریع و پر پشت شدن آن‌ها می‌شود.

وازلین: بله استفاده از وازلین و مالیدن آن به مژه‌ها نیز، مژه‌ها را تقویت می‌کند، اما شما باید در صورتی از آن استفاده کنید که نسبت به آن آلرژی نداشته باشید.

تقویت مژه و ابرو با روغن کرچک

اولین روغن اساسی در لیست، روغن کرچک است؛ روغن کرچک یک روغن گیاهی است، که از دانه بذر لوبیا گرفته شده است، و به عنوان یک محرک قوی شناخته شده است که می‌تواند باعث رشد و تغذیه فولیکول مو شود. تاریخچه روغن کرچک، به نظر طولانی است، و در مصر باستان ادعا می‌شود، که به عنوان پماد استفاده می‌شد و کلئوپاترا از آن برای روشن کردن سفیده چشم اش استفاده می‌کرده است. حقیقت یا افسانه، واقعا برای پر شدن و درخشان شدن مژه‌ها مفید است علاوه بر این، با عفونت‌هایی که، باعث ریزش مژه‌ها می‌شوند، مبارزه کند.

چگونه مژه های خود را بطور طبیعی بلند تر کنیم ؟

طریقه استفاده از روغن کرچک برای تقویت ابرو و مژه

برای استفاده از روغن کرچک به عنوان یک درمان خانگی، نیاز به یک تکه پنبه یا برس آرایشی کوچک تمیز دارید، که به عنوان یک اپلیکاتور برای مژه‌ها استفاده کنید قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا جذب شود وقتی بیدار شدید آن را با آب بشویید.

ژل آلوئه ورا

شما همچنین می‌توانید کمی ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنید. آن‌ها را به خوبی مخلوط کرده و با استفاده از پنبه یا قلم مو به مژه‌های خود بزنید به همان اندازه که ریمل می‌زنید. اجازه دهید، تا به مدت یک شب بماند تا جذب شود و بعد از بیدار شدن به خوبی بشورید. برای بهترین نتیجه، این فرایند باید به طور منظم برای ۱ تا ۳ ماه تکرار شود.

تقویت رشد مژه با ویتامین E

مطالعه‌ای که بر روی ویتامین E که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، نشان داد که رشد مو در افرادی که ویتامین E مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که پلاسبو مصرف می‌کنند، بیشتر است. این مطالعه نشان داد، که خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E، باعث کاهش اکسید کنندگی پوست سر می‌شود که با ریزش مو نیز مرتبط است. برای استفاده از این درمان خانگی ساده، چند قطره ویتامین E را، بر روی یک برس مژه خود بریزید و مژه هایتان را برس بکشید.

آرایشیک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار