هتل درختی؛ اقامتگاهی که شاید تا کنون ندیده باشید
کد خبر: ۱۸۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 29    -    ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
... چنین موضوعی، برای کسانی که از کودکی به شب ماندن در چنین خانه‌هایی علاقه داشته‌اند، کمی ناراحت کننده است و به همین دلیل هم هست که افرادی در دنیا تصمیم گرفته‌اند هتل‌های مدرنی را روی درخت بنا کنند تا این آرزو به حقیقت مبدل شود!در این ویدیو شما را به دیدن عجیب‌ترین هتل‌های درختی دعوت می‌کنیم.

هتل درختی؛ اقامتگاهی که شاید تا کنون ندیده باشید

هتل درختی؛ اقامتگاهی که شاید تا کنون ندیده باشید«تابناک باتو» ـ بیشتر ما با مفهوم خانه درختی تا حدودی آشنایی داریم. سازه‌های کوچک و اغلب فاقد امکاناتی که روی درخت بنا شده‌اند و بیشتر جنبه‌ی تفریح و سرگرمی دارند و البته، نمی‌توان برای اقامت طولانی مدت، خیلی رویشان حساب کرد!

چنین موضوعی، برای کسانی که از کودکی به شب ماندن در چنین خانه‌هایی علاقه داشته‌اند، کمی ناراحت کننده است و به همین دلیل هم هست که افرادی در دنیا تصمیم گرفته‌اند هتل‌های مدرنی را روی درخت بنا کنند تا این آرزو به حقیقت مبدل شود!

در این ویدیو شما را به دیدن عجیب‌ترین هتل‌های درختی دعوت می‌کنیم، هتل‌هایی که علاوه بر عجیب بودنشان، امکانات منحصربفردی هم دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مه صفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
2
بشر ول کن نیست...همه جوره درختان رو اذیت میکنه...قورباعه درختی خیلی بهتراز هتل درختیه...همین مونده بوده لوله کشی فاصلاب تا بالای درخت بره و محیط رو آلوده کنه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار