مرداب اسرار آمیز ایران
کد خبر: ۱۸۵۹۵۶
تاریخ انتشار: 2020 July 27    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مرداب دریوک یکی از مناطق اسرارآمیز کشورمان است که در میان شاخ و برگ انبوه جنگل‌های کلاردشت قرار دارد. پس از پیاده روی در لابه لای درختان انبوه و سر به فلک کشیده، در میان مه و خزه‌های چسبیده به سنگ‌ها و در حالی که صدای پرندگان گوش شما را نوازش می‌دهد، به این مرداب می‌رسید.

مرداب اسرار آمیز ایران«تابناک باتو» مرداب دریوک یکی از مناطق اسرارآمیز کشورمان است که در میان شاخ و برگ انبوه جنگل‌های کلاردشت قرار دارد. پس از پیاده روی در لابه لای درختان انبوه و سر به فلک کشیده، در میان مه و خزه‌های چسبیده به سنگ‌ها و در حالی که صدای پرندگان گوش شما را نوازش می‌دهد، به این مرداب می‌رسید.

صحنه‌هایی که در اطراف این مرداب می‌بینید شبیه لوکیشن فیلم‌های علمی تخیلی و معما گونه است که قهرمان داستان از میان جنگلی انبوه و مه آلود عبور می‌کند و از میان شاخ و برگ‌ها و صخره‌های خزه‌ای و بوته ها، به مردابی که سطح آن پوشیده از خزه است می‌رسد.

برای رفتن به مرداب دریوک سبک سفر کنید. حتما کفش مناسب پیاده‌روی بپوشید، چون یک جنگل‌پیمایی به یادماندنی در انتظارتان است. علاوه بر مسیر زیبایی که در آن پیاده‌روی می‌کنید در کنار مرداب هم مناظری عجیب و خیال‌انگیز خواهید دید، پس دوربین عکاسی یادتان نرود.

البته به خاطر داشته باشید که مرداب دریوک منطقه‌ای منحصر به فرد و جزو مناطق ارزشمند طبیعت ایران است. پس هنگام سفر مراقب زیبایی و ارزش این منطقه باشیم و حتما کیسه زباله با خود به همراه ببریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار