آخرین وضعیت دختر گمشده در جهان‌نما+عکس
کد خبر: ۱۸۵۹۱۱
تاریخ انتشار: 2020 July 25    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تاکنون هیچ سرنخی از فرد گمشده در ارتفاعات جهان نما پیدا نشده و پرونده تحت عنوان مفقودی در دادسرای کردکوی در حال بررسی است.

سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان درباره آخرین وضعیت دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما، اظهار داشت: در عملیات جستجو برای فرد گمشده در ارتفاعات جهان نما کردکوی، سگ‌های مرده یاب هم نتوانستند این فرد را پیدا کنند زیرا بخشی از این منطقه به دلیل صعب العبور بودن قابل جستجو نیست و نمی‌توان گفت در دنیایی از کوه و جنگل پایش به طور کامل انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: تا کنون هیچ سرنخی از این فرد گم شده به دست نیامده و پرونده تحت عنوان مفقودی در دادسرای کردکوی در حال رسیدگی است و ما هم در حال کمک به پلیس آگاهی کردکوی هستیم و اگر سرنخی پیدا شود به اطلاع مردم می‌رسانیم.

آخرین وضعیت دختر گمشده در جهان‌نما

مروتی درباره تماس‌هایی که از سوی برخی افراد مبنی بر داشتن اطلاعات از فرد گمشده گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: انتشار شماره تلفن توسط بستگان فرد گمشده در فضای مجازی اشتباه بود زیرا یک عده به‌دنبال سوءاستفاده هستند و اطلاعات غلط به خانواده این فرد می‌دهند که ما بررسی کردیم و سرنخی پیدا نشد.

وی یادآور شد: فرضیه‌های قتل و ربایش این فرد گمشده همچنان رد شده است و اتفاق دیگری به جز مفقودی نمی‌تواند برای این فرد رخ داده باشد.

لازم به ذکر است؛ «سها رضانژاد» دختر 27 ساله اهل کرج که به همراه یک گروه کوهنوردی 20 نفره از تهران به ارتفاعات جهان نما کردکوی رفته بود، از صبح جمعه 20 تیرماه گم شد و هنوز پیدا نشده است.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار