ضرب و شتم برخی از دستفروشان یاسوجی توسط ماموران شهرداری
کد خبر: ۱۸۵۸۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 25    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
عضو شورای شهر یاسوج از مردم و اصناف این شهر که توسط یکی از ماموران اجرائیات شهرداری یاسوج با آنان برخورد فیزیکی شده، عذرخواهی کرد.

عضو شورای شهر یاسوج از مردم و اصناف این شهر که توسط یکی از ماموران اجرائیات شهرداری یاسوج با آنان برخورد فیزیکی شده، عذرخواهی کرد.

کیوان آشنا اظهار داشت: متاسفانه یکی از ماموران اجرائیات شهرداری یاسوج با برخی از صنوف میوه فروشی در محدوده میدان شهدای نیروی انتظامی( ساعت ) تا خیابان شهدای 2 اقدام به برخورد فیزیکی کرده که سبب نگرانی مردم شهر را فراهم آورده و بعنوان عضو شورای شهر یاسوج از مردم و اصناف بخاطر این رفتار زشت و اشتباه فاحش و بزرگ عذرخواهی می‌کنم.

وی با تاکید براینکه رفتار مامور اجرائیات شهرداری یاسوج با صنوف در محل عنوان شده مورد تایید ما و شهردار این شهر نبوده و نیست، ادامه داد: به‌طور حتم فردا شنبه چهارم مردادماه و اولین روز کاری بر اساس قانون با این مامور خاطی بشدت صورت می‌گیرد.

این عضو شورای شهر یاسوج گفت: اگرچه صنوف در میدان ساعت تا محدوده خیابان شهداها هم ایراداتی شده و به معابر ورود می‌کنند اما راهکارهای متعددی برای برخورد قانونی با متخلفان از قانون وجود دارد و دلیلی ندارد اینگونه و با برخورد شدید فیزیکی با آنان برخورد شود.

آشنا با اظهار نگرانی و تاسف شدید خود از برخورد مامور اجرائیات شهرداری یاسوج که خساراتی را به صنف میوه فروشان در محدوده خیابان شهدای این شهر وارد کرده است، خاطرنشان کرد: به‌طور حتم خسارات وارده به این صنف بایستی از طریق شهرداری پرداخت و ما ضمن پوزش دوباره از ایشان، قول می‌دهم خسارت وارده به ایشان هم از سوی شهرداری یاسوج پرداخت شود.

وی از راهکارهای متعدد قانونی برای برخورد با مزاحمین معابر شهری در شهرداری ها خبر داد و یادآور شد: رفتاری که مامور اجرائیات شهرداری یاسوج با میوه فروشان داشته رفتاری کاملا زشت، مذموم، فاحش و مورد تایید ما نیست.

عضو شورای شهر یاسوج افزود: البته ما از صنوف هم انتظار داریم که در رعایت قانون نهایت همکاری را با ما داشته و براساس قانون به فعالیت روزمره خود ادامه دهند تا شاهد تکرار چنین وقایع تاسفباری نباشیم.

آشنا با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها برای پوشش و اطلاع رسانی به موقع چنین رفتارهای نادرستی از سوی کارکنان یا ماموران شهرداری یاسوج، تاکید کرد: به‌طور حتم و براساس قانون با مامور خاطی اجرائیات برخورد صورت می‌گیرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
2
همین مامور شهرداری طرف زده شل پل کرده آخه چرا به ماموراتون نحوه درست برخورد با مردم یاد نمیدین تا این اتفاقات رخ ندهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
مسئولین عزیز. مردم بی کاراند. شغل نیاز دارند همهشون زن و بچه دارند و کلی گرفتاری ..... شماها اگه ایجاد شغل نمی کنید لااقل جلوی کاسبی اینها را نگیرید .. با مردم مدارا کنید اینها آبرو دارند و دنبال روزی هلال هستند خدا را خوش نمی آید این دستفروشان را برنجانید ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار