مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی
کد خبر: ۱۸۵۸۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 25    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس خواهر بزرگ پرنسس اوژنی با ادواردو ماپلی موتزی که از دوستان خانوادگی شان است ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را با تعداد کمی از اعضای خانواده سلطنتی برگزار کرده است. در ادامه تصاویری از مراسم ازدواج پرنسس بئاتریس را مشاهده کنید.

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی«تابناک باتو» پرنسس بئاتریس نوه ملکه انگلیس خواهر بزرگ پرنسس اوژنی با ادواردو ماپلی موتزی که از دوستان خانوادگی شان است ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را با تعداد کمی از اعضای خانواده سلطنتی برگزار کرده است. در ادامه تصاویری از مراسم ازدواج پرنسس بئاتریس را مشاهده کنید.

پرنسس بئاتریس و ادواردو ماپلی موتزی بالاخره عکس های عروسی خود را منتشر کردند.

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی

نوه ملکه انگلیس و همسر ایتالیایی اش روز جمعه طی مراسمی خصوصی در کلیسای آل سینتس ویندزور به عقد یکدیگر درآمدند. اما چون قرار بود در همان روز یک مراسم اعطای نشان هم با حضور ملکه برای یک فرمانده ی بازنشسته ی انگلیسی در قلعه ویندزور برگزار شود، برای تحت الشعاع قرار نگرفتن آن، بئاتریس و ادواردو باید کمی برای انتشار تصاویر عروسی شان صبر می کردند. مراسم عروسی این زوج هم قرار بود زودتر برگزار شود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

نیم تاجی که پرنسس بئاتریس در عروسی اش به سر داشت همان نیم تاجی بود که ملکه انگلیس در روز ازدواج خود با پرنس فیلیپ در سال ۱۹۴۷ از آن استفاده کرده بود.

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی

نیم تاج ملکه الیزابت

لباس عروسی بئاتریس هم متعلق به ملکه بود. الیزابت دوم آن را در سال ۱۹۶۷ در مراسم افتتاح رسمی پارلمان به تن کرده بود.

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی

نیم تاج پرنسس بئاتریس یا در واقع نیم تاج الماس نشان ملکه مری را الیزابت دوم برای عروسی خود قرض گرفته بود، اما بدنه ی نیم تاج دچار شکستگی شد و آن را قبل از برگزاری مراسم عروسی ملکه فوراً تعمیر کردند.

مراسم عروسی پرنسس بئاتریس و ادواردو که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد تنها چند مهمان از اعضای نزدیک خانواده ی عروس و داماد داشت: ملکه، همسرش پرنس فیلیپ و والدین بئاتریس یعنی پرنس اندرو و سارا فرگوسن. پدر و مادر داماد هم حضور داشتند.

تازه عروس و داماد خاندان سلطنتی قرار بود در ماه مه در کلیسای سلطنتی کاخ سنت جیمز با یکدیگر ازدواج و میهمانی بعد از عقد را هم در کاخ باکینگهام برگزار کنند. اما به دنبال تعطیلی سراسری انگلیس که به دنبال شیوع ویروس کرونا از سمت دولت این کشور وضع شد، آن ها مجبور به لغو مراسم خود شدند و تاریخ جدیدی هم برای مراسم ازدواج خود اعلام نکردند.

بئاتریس و موتزی پیش از آنکه از سال ۲۰۱۸ وارد رابطه ی عاشقانه ی جدی با یکدیگر شوند، سال ها از دوستان خانوادگی همدیگر بودند.

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی

موتزی که یک تاجر و متخصص حوزه ی املاک است، از نوادگان یکی از خانواده های اشرافی ایتالیا است. پدر او که یک کنت ایتالیایی است، پیش از این گفته بود که بئاتریس پس از ازدواج با پسرش، به طور خودکار لقب کنتس خواهد گرفت، اما این مسأله هنوز به تأیید کاخ باکینگهام نرسیده است.

یکی از دوستان بئاتریس در مصاحبه ای با نشریات انگلیس گفته: «به خاطر کرونا امکان برگزاری یک عروسی مفصل وجود نداشت.»

«هر دو خیلی مشتاق بودند که ملکه حتماً در مراسم ازدواج شان حضور داشته باشد به خاطر همین فرصت بزرگی بود.»

«نشد که بسیاری از مهمانان در مراسم عقد شرکت داشته باشند اما دلیلش برای آن ها قابل درک بود.»

مراسم ازدواج خصوصی نوه ملکه انگلیس در کلیسای سلطنتی

«آن ها باید مراسم ازدواج شان را طوری برگزار می کردند که از بابت کرونا خطرناک نباشد و خطری برای ملکه ایجاد نکند پس چه بهتر که مراسم عقد را در کلیسای آل سینتس برگزار کردند و مهمانی بعدش را در لژ سلطنتی.»

«آن ها هم مثل خانواده های معمولی هستند و مجبور شدند مثل خیلی های دیگر ازخودگذشتگی هایی داشته باشند و قصد دارند در فرصت مناسب یک جشن حسابی بگیرند.»

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
1
15
چقدر ساده-هم لباس -هم آرایش-اونوقت یکی از دوستان مؤمن و مذهبی ما با 45 سال سن داشت خودش رو میکشت تو سالن عروسی بگیره و فامیل هم تو این اوضاع کرونایی برن عروسی
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
15
جوانان ما یاد بگیرند. طرف میرود وام میگیرد و در این شرایط، عروسی زیر زمینی میگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شادی جان ! خارجیها اصولا" نه تنها مراسم عروسی شون بلکه زندگیشون زرق و برق زندگیهای ماهارو نداره و ساده زندگی میکنند . بنظر میرسه که تعریف و استانداردهای زندگی برای آنها و برای ما بسار متفاوت است اونها محدودیتهای ما را ندارند . برای متال اونها آزادند درهر مراسم جشن و تفریح ومیهمانی با یک لباس متعارف که دوست دارند دورهم جمع بشوند و برقصند و شادی کنند ، افراد از یک رفاه نسبی درجامعه برخوردارند. ولی در اینجا یک دختر برای اینکه یه شکم سیر داشته باشه یا بتونه به میهمانی و رستوران بره تن به ازدواج ناخواسته میده. از بسیاری آداب و رسوم دست وپا گیر ما ،خارجیها سالیان سال است که عبورکرده اند و برای تشکیل یک زندگی مشترک به شخصیت و طرز فکر و انسانیت و علاقه یکدیگر توجه میکنند ولی برای دختران و پسران ایرانی متاسفانه زیبایی و پول و ماشین و خانه لوکس و جشن عروسی پرخرج بعنوان اصلی ترین مسائل زندگی مطرحه. معیارهای ارزشی جامعه ما با اونها خیلی فرق داره پس رفتارهارو هم نمیشه باهم مقایسه کرد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
16
مبارک باشد. انشا الله همه زوج های جوان خوشبخت شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
8
2
چه خبرمهمی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
0
jhstتاسف و....................هیچ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار