جنجالی شدن اظهارنظر بازیگر معروف درباره ماسک نزدن
کد خبر: ۱۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار: 2020 July 23    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
بسیاری از دنبال‌کنندگان استالونه معتقد بودند که بازیگر بحث‌های دنباله‌دار در مورد پوشیدن ماسک در مکان‌های عمومی که به یک بازی سیاسی تبدیل شده و میان مردم آمریکا دو دستگی انداخته دامن می‌زند. یکی از کاربران می‌نویسد:

جنجالی شدن اظهارنظر بازیگر معروف درباره ماسک نزدن«تابناک باتو» «سیلوستر استالونه» به خاطر این ادعا که اگر «رمبو» در زندگی واقعی وجود داشت با پوشیدن ماسک در پاندمی کرونا مخالفت می‌کرد، انتقادات زیادی را متوجه خود ساخت. این بازیگر ۷۴ ساله تصویری از فیلم اکشن «اولین خون» و شخصیت «رمبو» بدون ماسک که از او پرسیده بودند: «پسرم، ماسکت کو؟» در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد و با افزایش انتقادات، مجبور به حذف آن شد. استالونه ذیل این تصویر نوشته بود: «اگر «اولین خون» امروز ساخته می‌شد…»

جنجالی شدن اظهارنظر بازیگر معروف درباره ماسک نزدن

بسیاری از دنبال‌کنندگان استالونه معتقد بودند که بازیگر بحث‌های دنباله‌دار در مورد پوشیدن ماسک در مکان‌های عمومی که به یک بازی سیاسی تبدیل شده و میان مردم آمریکا دو دستگی انداخته دامن می‌زند. یکی از کاربران می‌نویسد: «در این صورت، «جان رمبو» مرتکب اشتباه می‌شد.» کاربر دیگری اضافه کرد: «به این ترتیب «رمبو» شخصیت شرور داستان می‌شد.» کاربر دیگری نوشت: «پس واقعاً فکر می‌کند «رمبو» است. چه توهمی.»

جنجالی شدن اظهارنظر بازیگر معروف درباره ماسک نزدن

استالونه علی‌رغم انتشار این تصویر بار‌ها با ماسک دیده شده است. از زمان شروع پاندمی دولت‌ها پیام‌های ضد و نقیضی در مورد لزوم پوشیدن ماسک صادر کرده‌اند. با این حال، تحقیقات زیادی ثابت کرده است که پوشیدن دهان و بینی با ماسک از گسترش ویروس جلوگیری می‌کند. در بریتانیا پوشیدن ماسک در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها از ۲۴ ژوئیه اجباری شده و کسانی که این قانون را رعایت نکنند تا ۱۰۰ پوند جریمه خواهند شد.

استالونه در پنج فیلم نقش «جان رمبو» کهنه سرباز جنگ ویتنام را بازی کرد. آخرین قسمت فیلم در سال ۲۰۱۹ با عنوان «آخرین خون» عرضه شد و در حالی که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود ۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

مووی مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار