همسرم نمی‌تواند فقط با یک مرد زندگی کند!
کد خبر: ۱۸۵۶۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 23    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
مرد جوانی با چهره ای پریشان در یکی از راهروهای مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده۱ ایستاده است.سعید علت حضورش را در این مکان اینگونه بیان می کند: همسرم برای دفعه دوم دادخواست طلاق داده، دفعه اول به صورت توافقی از هم جدا شدیم، با اینکه زندگی ام را دوست داشتم، اما به خاطر اصرار های او این کار را کردم.

زنم نمی تواند فقط با یک مرد زندگی کند!

زنم نمی تواند فقط با یک مرد زندگی کند!«تابناک با تو» - یکی معضلات زندگی های امروز تنوع طلبی مردان و زنان می باشد.علل این نوع از تنوع طلبی در دو جنس می تواند ناشی از تجارب دوران مجردی یا خلا عاطفی و …باشد.در واقع خیانت و تنوع طلبی ریشه در عوامل متعددی دارد که باید توسط مشاور مجرب مورد بررسی قرار گیرد در ادامه همراه با ما شوید تا درباره خیانت زنان بیشتر بخوانید.

خیانت زنان

مرد جوانی با چهره ای پریشان در یکی از راهروهای مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده۱ ایستاده است.سعید علت حضورش را در این مکان اینگونه بیان می کند: همسرم برای دفعه دوم دادخواست طلاق داده، دفعه اول به صورت توافقی از هم جدا شدیم، با اینکه زندگی ام را دوست داشتم، اما به خاطر اصرار های او این کار را کردم.

وی در این باره ادامه داد: همسرم مهر خود را که ۳۰۰ سکه است، می بخشد تا حاضر شوم طلاقش دهم.سعید با بیان اینکه من همسر سوم او هستم، تصریح کرد: همسرم قبل از من ۲ دفعه عقد کرده بود، اما به خاطر اینکه او در خانواده زجر کشیده ای بزرگ شده بود و همچنین مظلوم نمایی هایی که قبل از ازدواج داشت، احساس کردم که حق با او است و آن دو بار را در زندگی بدشانسی آورده.

همچنین به خاطر زیبایی ظاهری که همسرم دارد، من را جذب خود کرد و من فریب چهره زیبای او را خوردم.این مرد جوان با بیان اینکه فرزند ۶ ساله ای از همسرش دارد، خاطر نشان کرد: هنوز که هنوز است من عاشق همسرم هستم، با اینکه من کوچکترین کوتاهی در حق او نکردم، اما او زندگی با من را نمی خواهد.سعید درباره علت اختلاف خود با همسرش گفت:

بیشتر مشکلاتمان به دلیل مسایل مالی است.با اینکه به نیاز های مالی او همیشه توجه می کردم، اما هر روز بهانه ای مگرفت و حالا نیز به بهانه اینکه توان خرید خانه را ندارم، می خواهد از من جدا شود.

وی با اشاره به جریان بازگشت همسرش در نخستین طلاق تصریح کرد: دفعه اول هم به دلیل مسایل مالی، من و فرزندم را تنها گذاشت و بعد از مدت کوتاهی ازدواج کرد.

ازدواج سوم زن

چند ماه از ازدواج سوم او نگذشت که بهانه فرزندش را گرفت و بیمار شد تا حدی که همسرش او را به خاطر فرزندی که از من داشت، طلاق داد تا او به آرامش برسد.

اما فرزندمان تنها یک بهانه بود، چرا که کوچک ترین اهمیتی به او نمی داد و بعد از کمی سوء استفاده های مالی که از من داشت، دوباره تقاضای طلاق داد.مرد جوان با بیان اینکه همسرم یک بیمار روانی است، یادآور شد: او از نظر روانی مشکل دارد و نمی تواند با یک همسر زندگی کند.

اوایل احساس می کردم واقعاً مشکل او با من به دلیل مسایل مالی است، در صورتی که مردی که بعد از من با او ازدواج کرد، دیگر کوچکترین مشکل مالی و اخلاقی نداشت، اما با او هم نتوانست بیش از چند ماه زندگی کند

زنم نمی تواند فقط با یک مرد زندگی کند!

خیانت

بد نیست بدانید چرا زن‌ها تنوع طلب می‌شوند؟

ایمان‌نژاد با اشاره به اینکه در زمانه کنونی محرک‌ها بر تنوع طلبی زنان نیز افزوده است و در مواردی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهل هستیمT می‌گوید: تنوع طلبی در زنان برخلاف مردان ریشه در نارضایتی جنسی نداشته و اغلب نوعی کمبود یا خلا عاطفی است که موجب گرایش این جنس به برقراری روابط عاطفی و سپس رابطه جنسی نامشروع می‌شود. او می‌گوید معمولا زنان در این گونه روابط آسیب پذیر‌تر هستند چرا که ممکن است مرد ممکن است فقط از روی هوس با زنی رابطه برقرار کند

اما قلب و احساسش درگیر آن زن نشود، به همین دلیل در صورت دوری آسیب کمتری می‌‌بیند و براحتی هم می‌تواند رابطه پنهانی را خاتمه بدهد، ولی این تنوع طلبی در زنان مخرب و خانمانسوز است،

چرا که نگرش زن به مسائل جنسی بر اساس عواطف او شکل می‌گیرد و زنان براحتی مردان نمی‌توانند

صورت مسئله را پاک کرده و ذهن را از درگیری عاطفی تخلیه کنند، بنابراین زنان در گروه جنس آسیب پذیر قرار خواهند گرفت.

ایمان‌نژاد می‌افزاید: تنها چیزی که می‌توان با اطمینان کامل بیان کرد این است که همه زنان تشنه تعریف و تمجید و محبت هستند و نداشتن یک رابطه گرم و صمیمانه با همسر می‌تواند عطش عاطفی را برانگیخته و موجب شکل گیری حس تنوع طلبی عاطفی در آنان شود. این روان‌شناس تاکید می‌کند یکی از علل کمبود محبت در زن می‌تواند به دلیل اختلالات جنسی همسرش باشد که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و سبب کمرنگ شدن محبت و صمیمیت مرد به همسرش می‌شود.

منبع: نیک صالحی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
9
15
دقیقا همینه
زن دیر خیانت می کند ولی اگر خیانت کرد بدانید کمبود شهدی و محبت شما او را به پرتگاه فرستاده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
1
4
لاق فقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار