راز عجیب شیرینی فروشی در تهران فاش شد+عکس
کد خبر: ۱۸۵۵۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 22    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
فروشنده مغازه شیرینی پزی که بارها از مغازه سرقت کرده بود وقتی از محل کارش اخراج شد سناریوی سرقت میلیونی را به اجرا گذاشت.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: 15 تیر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از یک مغازه شیرنی پزی در کلانتری 128 تهران نو تشکیل که با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 15 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت 11 شب 13 تیر ماه مغازه را ترک کردم و صبح روز بعد با مراجعه به محل متوجه شدم کرکره تا نیمه بالا و در شیشه ای باز است که پس از وارد شدن متوجه شدم سارق مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد و مقادیر زیادی آجیل و خشکبار به ارزش 300 میلیون ریال به سرقت رفته است .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: کارآگاهان برای بررسی موضوع به صحنه سرقت مراجعه که با پایش و بازدید میدانی از محدوده وقوع جرم به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط افراد داخلی انجام شده و سارق ارتباطی با فروشگاه دارد .


سرقت از سوی یک کارگر اخراجی

وی افزود : با سرنخ بدست آمده مجددا از شاکی بازجوئی که در اظهارات جدیدش اضافه کرد، چندی پیش مجبور به اخراج یکی از فروشندگان به علت سوء رفتار شدم. احتمال دارد سرقت توسط وی انجام شده باشد.

کنجوریان افزود: با مشخص شدن هویت اولین مظنون که "کیوان" نام داشت و ادامه تحقیقات پلیسی، با هماهنگی های قضائی دستور دستگیری کیوان اخذ و کارآگاهان وی را در 23 تیرماه در عملیات موفق پلیسی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه کیوان در پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، بیان داشت: کیوان لب به اعتراف گشود و اظهار کرد، سرقت را به تنهایی انجام داده ام و قبلا از کلید های مغازه یکسری کپی تهیه کرده و در اختیار داشتم و در فرصت بدست آمده سرقت را انجام داده ام .

کیوان در ادامه بازجویی اعتراف کرد : در مدتی که در مغازه مشغول بوده به کرات از دخل مغازه سرقت کرده ام که حدود 500 میلیون ریال می باشد و آجیل های مسروقه را نیز به صورت دستفروشی فروخته ام .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت تحت نظر قرار گرفت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
18
24
99 درصد جرایم کوچک و حتی قتل هایی که در ایران و حتی کل دنیا انجام میشه ریشه در مشکلات اقتصادی و فقر داره.

هیچ کس قاتل و دزد به دنیا نمیاد

این جامعه هست که باید مجازات بشه نه فرد مرتکب جرم.

شما در جوامع آرمانی نظیر فتلاند، سویس، نروژ، سوئد، ایسلند و .... ببینید چقدر آمار جرم و جنایات پایین هست و با مجرمین خود چگونه انسانی رفتار میکنند. فردی که به عنوان مثل در نروژ بزرگترین جنایات رو هم مرتکب بشه که قتل صدها نفر باشد در نهایت به 30 سال حبس محکوم میشود آن هم در یک اتالق با اینترنت، تلویزیون، امکان پیاده روی روزانه، دسترسی به پلی استیشن و .....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
این تفکرات تفریطی بهترین هدیه به خلافکاران است. من هم مشکلات دارم ولی خلاف نمی کنم لااقل دزدی نمی کنم.

کسانی که قبح جرم را پاک می کنند شریک جرم هستند.
ناشناس
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اشکال نداره عمو جان. شما لطف کن با این نظرات متمدنانه‌‌ای که دارید حداقل تا زمانی که در کشور هستید، خلافی مرتکب نشوید. هروقت سعادت نصیبتان شد و به کشورهایی که نام بردید، مشرف شدید حتما خلاف کنید آن هم از نوع سنگینش!!!
ناشناس
| |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
دوست عزیز حتما 99 درصد غلط است ... چون خیلی افراد فقیر داریم ولی دزدی نمی کنند خیلی از کارگران و کارکنان کارخانه و مغازه ها و شرکت ها درآمدشان کم است ولی دزد نیستند .... بالاخره با وام و یا شغل دوم مشکلات را با آبرو حل می کنند و دزدی نمی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
9
چقدر برخی با سطحی نگری نظر میدن.هر جرمی بده.و وجدان ادمی همیشه بهترین پلیس درون است.به خود بر گردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار