نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه
کد خبر: ۱۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: 2020 July 24    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پا قلب دوم انسان است و یک کفش ورزشی مناسب، سلامت پا را ضمانت می‌کند. اگر می‌خواهید برای یک رشته ورزشی همچون بسکتبال، فوتبال و والیبال یا تمرینات ورزشی باشگاه یا پیاده‌روی یک جفت کفش تهیه کنید، بهتر است بدانند که یک کفش ورزشی مردانه استاندارد تاثیر بسزایی در سلامت جسم و بهبود سبک زندگی سالم شما دارد.

نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه

نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه«تابناک باتو» پا قلب دوم انسان است و یک کفش ورزشی مناسب، سلامت پا را ضمانت می‌کند. اگر می‌خواهید برای یک رشته ورزشی همچون بسکتبال، فوتبال و والیبال یا تمرینات ورزشی باشگاه یا پیاده‌روی یک جفت کفش تهیه کنید، بهتر است بدانند که یک کفش ورزشی مردانه استاندارد تاثیر بسزایی در سلامت جسم و بهبود سبک زندگی سالم شما دارد.

یک کفش کتانی استاندارد فعالیت‌های ورزشی را بهبود می‌بخشد و باعث پا درد، کمردرد، اختلالات جسمی و… نمی‌شود. از این جهت توصیه می‌کنیم در خرید کفش ورزشی کتانی مردانه دقت بیشتری داشته باشید که به سلامت جسم‌تان کمک بیشتری کنید.

چه مدل کفش ورزشی مردانه می‌خواهید؟

هر مدل کفش ورزشی مردانه یا زنانه به گونه‌ای طراحی شده که ویژگی‌های خاصی دارد و برای یک رشته یا تمرین ورزشی مناسب است. برای مثال کفش ورزشی یک دونده انعطاف پذیری بالایی دارد تا هنگام دویدن آسیبی به کف و مچ پا وارد نشود. همچنین کفش بسکتبال کفی صافی دارد تا سرعت عمل و فعالیت بیشتری در تمرینات و بازی‌ها انجام گردد.

پیش از خرید کفش ورزشی مردانه به این نکته فکر کنید که کفش ورزشی را برای چه تمرین یا رشته ورزشی می‌خواهید؟ آن را برای تمرینات بسکتبال، فوتبال، تنیس، ایروبیک، تمرینات باشگاه بدنسازی یا یک پیاده‌روی ساده می‌خواهید؟ هر یک از رشته‌های ورزشی، کفش ورزشی به‌خصوصی دارد، از این جهت باید با توجه به نیاز و فعالیت مورد نظر آن را تهیه کنید. در این صورت در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه

عمر کفش ورزشی

عمر مفید یک کفش ورزشی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر پیاده‌روی یا ۴۵ تا ۶۰ ساعت تمرین ورزشی است. کفش کتانی مردانه به گونه‌ای طراحی شده که از قوزک پا و زانوهایتان در انجام تمرینات ورزشی گوناگون محافظت کند، اما در صورتی که کفش کهنه شود، لایه خارجی و داخلی و کفی کفش از بین می‌رود و ممکن است به مروز زمان باعث بروز مشکلاتی همچون آسیب‌هایی در کمر، زانو و پا گردد.

از این رو توصیه می‌کنیم کفش ورزشی قدیمی را کنار بگذارید و به فکر خرید کفش ورزشی مردانه جدید با استاندارد‌های لازم و به‌روز باشید. کفش ورزشی نو بیشتر ویژگی‌های مهم و استاندارد را دارد و مانع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جسمی می‌شود.

معمولا قیمت کفش ورزشی مردانه یک برند معروف کم نیست و اگر می‌خواهید یک کفش ورزشی مناسب و استاندارد تهیه کنید، باید هر چند ماه یک بار هزینه بالایی را صرف خرید کفش مردانه کنید. اما به نظر می‌رسد این روش مناسبی نخواهد بود و هزینه خریدتان روز به روز افزایش می‌یاید و شما نمی‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شما می‌توانید پیش از خرید کفش ورزشی مردانه ارزان، قیمت کفش کتانی مردانه را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید تا هزینه مناسبی را صرف خرید کفش کنید. همچنین بهترین زمان خرید کفش مردانه، آخر فصل یا زمان حراج برند‌ها است که قیمت اجناس به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

سایز کفش ورزشی مردانه

شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما ممکن است در طول زندگی و پس از سن بلوغ، سایز کفش‌تان باز هم تغییر کند. در این صورت، بهترین زمان برای خرید کفش ورزشی مردانه شب است. چرا که در طول روز فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهید که در شب پا‌ها خسته و پهن می‌شوند و بهتر است در آن زمان کفش ورزشی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار