تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 20    -    ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
کارشناسان ناسا می‌گویند که تونل‌های زیر سطح مریخ قرار دارد که از میلیارد‌ها گدازه در سال‌ها دور تشکیل شده و می‌تواند نشانگر حضور بیگانگان فضایی باشد. کارشناسان بیش از هزار غار را زیر نظر گرفته اند و معتقدند کسانی که احتمالاً در مریخ زندگی می‌کنند.

کشف تونل‌های زیر سطح مریخ، کشف عجیب ناسا

کشف تونل‌های زیر سطح مریخ، کشف عجیب ناسااختصاصی «تابناک با تو»؛ کارشناسان ناسا می‌گویند تونل‌های زیر سطح مریخ قرار دارد که از میلیاردها گدازه در سالها دور تشکیل شده و می‌تواند نشانگر حضور بیگانگان فضایی در این سیاره باشد. کارشناسان بیش از هزار غار را زیر نظر گرفته‌اند و معتقدند کسانی که احتمالاً در مریخ زندگی می‌کنند از این تونل‌ها و غارهای باستانی که در مریخ شکل گرفته به عنوان محلی برای زندگی و فرار از طبیعت آب و هوایی آن بهره می‌گیرند.

فاصله بین مریخ و زمین ۵۵ میلیون کیلومتر (در حدود ۳۳ میلیون مایل) است و تابش کیهانی سطح آن غیر قابل مهار است، و همین امر حیات زیر سطوح مریخ را از سوی بیگانگان فضایی احتمالی، توجیه می‌کند.

کشف تونل‌های زیر سطح مریخ، کشف عجیب ناسا

دانشمند آمریکایی فیلیپس-لندر گفت: اگر در آنجا زندگی وجود داشته باشد، پس بهتر است که در زیر سطوح آن برقرار باشد.

تیمی از ناسا قصد دارند تا به بررسی علائم زندگی گذشته یا زندگی حال در مریخ و داخل تونل‌های کوه‌های آتشفشانی آن بپردازند. آنها برای این مقصود از رباتها استفاده خواهند کرد.

کشف تونل‌های زیر سطح مریخ، کشف عجیب ناسا

به گفته دانشمند پاسکال‌لیم یک محقق سیاره‌ای در مرکز تحقیقاتی ناسا‌آمیس در کالیفرنیا، برخی از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در آینده انسان قادر به زندگی در غارهای آتشفشانی مریخ خواهد بود:  در مریخ و جاهای دیگر جهان، لوله های گدازه می‌توانند همزمان باعث مرگ و زندگی شوند.

برچسب ها: مریخ ، آتشفشانی ، زندگی ، تونل
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
برو بابا
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بزرگترین دروغ های تاریخ مال ناسا هست،در کنار این دروغ عجیب...من آب هم میخورم پاق میشم
United States
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
منبع گزارش شما کجاست چون از ناسا بعید است که به این صراحت از حضور آدم فضایی در مریخ صحبنت کند
يك محقق
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خبر كشف چيزي شبيه تونل رو كه ناسا اعلام كرده رو با تخيلات گروهي كه معتقدن فرازميني ها در مريخ بوده اند رو قاطي كردي و يك گزارش بي معني و غير علمي به خورد مردم دادي
اونوقت باعث شدي كه هم وطن من چشمش رو روي اين همه تلاش و كار علمي ناسا ببنده و يهو بگه ناسا هر چي ميگه دروغه !!!!!
تا حالا يك گزارش علمي خونديد يا نوشتيد و يا ميدونيد چه ويژگي هايي بايد داشته باشه؟
منبع ، محاسبات ، مشاهدات ، مراجعات ، ميزان تاييد ها و تطبيق ها ....