عکس‌ لو رفته از محل کتک‌کاری زوج هالیوودی معروف
کد خبر: ۱۸۵۱۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 19    -    ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
در این عکس آشپزخانه به هم ریخته و زیر و رو شده است. اثراتی از خون در آن دیده می‌شود. عکس در مارس ۲۰۱۵ گرفته شده و جزئی از شواهد دادگاهی است که مدیر سابق برنامه‌های جانی‌دپ به نام "بن‌کینگ" آنها را به دادگاه ارائه داد تا ثابت کند که هرد بارها جانی‌دپ را اذیت کرده است. او افشا کرده بود که آن دو مثل بچه‌های مدرسه‌ای با هم دعوا می‌کردند.

عکس‌های لو رفته از محل کتک‌کاری زوج سلبریتی

عکس‌های لو رفته از محل کتک‌کاری زوج سلبریتیاختصاصی «تابناک با تو»؛ به تازگی تصویر آشپزخانه شکسته و درب و داغان خانه امبر هرد و جانی‌دپ منتشر شده که مرکز دعوا بین این زوج معروف به شمار می‌رود و به نوعی می‌توان آن را زمین‌نبرد توصیف کرد. عکس‌های آشپزخانه یک درام جدید را در دادگاه این زوج معروف سابق به راه انداخته است. کاربران فضای مجازی عکس‌هایی از آثار به جا مانده از زد و خورد بین آن دو را در خانه استرالیا منتشر کردند. در این درگیری امبر هرد بخشی از انگشت جانی‌دپ را قطع کرده بود.

عکس‌های لو رفته از محل کتک‌کاری زوج سلبریتی

در این عکس آشپزخانه به هم ریخته و زیر و رو شده است. اثراتی از خون در آن دیده می‌شود. عکس در مارس ۲۰۱۵ گرفته شده و جزئی از شواهد دادگاهی است که مدیر سابق برنامه‌های جانی‌دپ به نام "بن‌کینگ" آنها را به دادگاه ارائه داد تا ثابت کند که "هرد" بارها جانی‌دپ را اذیت کرده است. او افشا کرد که آن زوج معروف مثل بچه‌های مدرسه‌ای با هم دعوا می‌کردند.

بنا به شواهد کینگ، او وقتی در حال جمع و جور کردن آشپزخانه بود، انگشت جانی‌دپ را در میان وسایل آشپزخانه پیدا کرده است. هرد انگشت جانی را با شیشه‌ی شکسته قطع کرده بود. در عین حال امبر هرد هم ادعا می‌کند جانی دپ تلفن آشپزخانه را به دیوار پرتاب کرده و شکسته و به سوی او حمله‌‌ور شده‌است. اما عکس آقای کینگ نشان می‌دهد که تلفن سر جای خودش است و آسیبی ندیده است. کینگ می‌گوید زخم‌هایی را نیز در بازوی هرد دیده بود. او می‌افزاید هرد بسیار لجوج بود و کوتاه نمی‌آمد، او می‌گوید: یکبار در لندن او را دیدم که از دپ گلایه می‌کرد و در مقابل جانی‌دپ بود که سعی می‌کرد مودب باشد و از بروز هر گونه تنش جلوگیری کند.

عکس‌های لو رفته از محل کتک‌کاری زوج سلبریتی

عکس‌های لو رفته از محل کتک‌کاری زوج سلبریتی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
17
4
دعوا دو طرفه میشه و یک زن زمانی خشمگین می شود که رفتار نفرت انگیزی ببیند
پاسخ ها
ملودی
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اصلا خبراشونو خوندی که میای مزخرف میگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار