کمبود شکر در بازار رفع شد
کد خبر: ۱۸۵۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 16    -    ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: چند روز گذشته با عرضه شکر به بازار و واحد‌های صنفی، با مشکلات کمبود شکر مقابله کردیم.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: چند روز گذشته با عرضه شکر به بازار و واحد‌های صنفی، با مشکلات کمبود شکر مقابله کردیم.

قاسم نوده فراهانی در خصوص وضعیت عرضه شکر در بازار اظهار کرد: هم اکنون هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و تمام بنکداران به اندازه کافی در انبار‌های خود شکر ذخیره دارند.

وی افزود: واحد‌های صنفی فعال در سطح شهر‌ها از جمله قنادی‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌توانند با مراجعه به بازار و بنکداران نسبت به خرید شکر با قیمت روز به اندازه نیاز اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: امروز هر کیلو شکر در بازار حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و نسبت به چند روز گذشته نیز بیش از ۴۰۰ تومان ارزان شده است.
نوده فراهانی ادامه داد: چند روز گذشته شکر در بازار و واحد‌های صنفی با کمبود نسبی مواجه شده بود، اما هم اکنون با عرضه جدید شکر به بازار و فروش بازاری‌ها به واحد‌های صنفی، شکر با قیمت مناسبی فروخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، چند روز گذشته برخی واحد‌های صنفی در سطح شهر با کمبود شکر مواجه شده بودند و مغازه داران معتقد بودند که هیچ شکری در بازار و انبار بنکداران وجود ندارد، اما گویا عرضه اخیر شکر به بازار این مشکلات را بر طرف کرده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
1
یک دور تسلسل گرانی برای همه کالا ها .... هروقت می خواهند چیزی گران شود .... کالا را احتکار می کنند ... کمبود بوجود می آید .... گرانی میشود ..... بعد واردات میشود و تزریق کالا . حالا بگیرو برو در خصوص همه کالاها همین چند روز پیش . لاستیک خودرو و بعد شکر .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار