شهردار کرمان به کرونا مبتلا شد
کد خبر: ۱۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: 2020 July 16    -    ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد.

"سلمان متحدین" از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد و گفت: ۲ شب پیش به شهردار کرمان اعلام شد که تست تشخیصی وی مثبت شده و به کرونا مبتلا هستند.

وی بیان کرد: شهردار کرمان اکنون در منزل در حال استراحت هستند و هیچ علائمی ندارند و تا زمانی که تست تشحیصی وی منفی نشود در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت ضمن آنکه باید عنوان کرد شهردار از منزل کارهای شهرداری را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

شهردار کرمان به کرونا مبتلا شد

مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای یکی از معاونین شهردار کرمان به کرونا نیز خبر داد و بیان کرد: آقای دادگر معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شدند که تقریبا شنبه هفته آینده 14 روز از ابتلای وی می‌گذرد و می‌تواند در محل کار خود حضورپیدا کند، ضمن آنکه باید عنوان کرد آقای دادگر هم علائم شدیدی نداشته و در منزل دوران نقاهت خود را می گذرانند.

وی تاکید کرد: خوشبحتانه همه این اتفاقات بعد از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون شهرداری رخ داد و این سامانه قابلیت اپلیکیشن موبایل داشته لذا ابتلای شهردار و معاون وی هیچ خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکرد.

متحدین جمعیت خانواده شهرداری کرمان را ۴۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: طبیعی است که شیوع کرونا در شهر کرمان، خانواده 4 هزار نفری شهرداری را تا حدودی درگیر کند اما خوشبختانه افرادی که از این خانواده به کرونا مبتلا شده باشند، تاکنون دارای حال عمومی خوب بوده و مورد بد حالی تاکنون گزارش نشده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار