فریاد زدن، نسخه جدید آیسلندی‌ها علیه کرونا
کد خبر: ۱۸۴۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 18    -    ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
انجمن گردشگری آیسلند این خبر را داد. یک روانشناس به نام زوی‌آستون در واکنش به این پروژه در آیسلند گفت: فریاد درمانی از دهه هفتاد قرن پیش، یک روش درمانی معمول برای درمان استرس و فشار روانی است. او افزود: فریاد ابزاری برای آزاد کردن احساسات فرو خورده است، باعث ارتباط دوباره با خود می‌شود و نیروی درونی را بازیابی می‌کند.

فریاد زدن، نسخه جدید آیسلندی‌ها علیه کرونا

فریاد زدن، نسخه جدید آیسلندی‌ها علیه کرونااختصاصی «تابناک باتو» ـ آیسلند برای آدم‌هایی که احساس سرخوردگی یا فشار روانی می‌کنند به خصوص پس از انتشار کرونا ویروس جدید، یک خدمت عجیب در نوع خود را ارائه می‌دهد تا افراد عصبانی از شرایط کرونایی، بتوانند به روشی خلاقانه خشم خود را خالی کنند.

انجمن گردشگری آیسلند این خبر را داد؛ افرادی که از فشار و خشم رنج می‌برند، برای رهایی از بارِ این خشم و اندوه می‌توانند در مناطق دورافتاده آیسلند، در بلندگوهای ویژه‌ای تا جایی که می‌توانند فریاد بزنند.

بنا به گزارش اسکای‌نیوز انگلیس، این مناطق از جمله شبه‌جزیره «ریکانز» و آبشارهای «اسکوگافوس» به هفت بلندگو مجهز شده‌اند که شرایط را برای خشمگینان و حال‌گرفته‌ها فراهم می‌کند تا احساسات خود را با «فریاد زدن» خالی کنند.

انجمن گردشگری آیسلند سایت اینترنتی ویژه‌ای را برای این کار در نظر گرفته است و می‌گوید:

امسال با سختی‌های بسیاری دست و پنجه نرم کردیم، ... تو حالا به جایی نیاز داری تا از اندوه‌ و خشم‌هایت رهایی پیدا کنی...در یک جای بزرگ و دور افتاده، به نظر می‌رسد تو به آیسلند نیاز داری.

فریاد زدن، نسخه جدید آیسلندی‌ها علیه کرونا

یک روانشناس به نام زوی‌آستون در واکنش به این پروژه در آیسلند گفت: فریاد درمانی از دهه هفتاد قرن پیش، یک روش درمانی معمول برای درمان استرس و فشار روانی است. او افزود: فریاد ابزاری برای آزاد کردن احساسات فرو خورده است، باعث ارتباط دوباره با خود می‌شود و نیروی درونی را بازیابی می‌کند.

او اظهار داشت فریاد برای ابراز ترس و ناکامی، به ویژه در سایه انتشار کرونا ویروس جدید که باعث ۱۰ فوتی و ۱۹۰۵ مبتلا در آیسلند شده، بسیار مهم است. آیسلندی فریاد بزن!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
۱۰ فوتی ؟ما هیچ ما نکاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار