استقلال از سه پنجره نقل و انتقالات محروم شد
کد خبر: ۱۸۴۹۸۱
تاریخ انتشار: 2020 July 15    -    ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
باشگاه استقلال تهران از حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالات پیش رو محروم شده است.

باشگاه استقلال تهران از حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل و انتقالات پیش رو محروم شده است. باشگاه پرطرفدار تهرانی به دلیل شکایت رسمی بویان نایدنوف، بازیکن مقدونیه‌ای پیشین این باشگاه به فیفا با این محرومیت رو به رو شده است.

باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرده بود تا از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا طلب بویان پرداخت شود که با موافقت هم رو به رو شده بود اما عدم پرداخت سبب شد تا حکم نهایی به سود این بازیکن صادر شود.

استقلال تا شانزدهم تیرماه فرصت داشت با پرداخت مطالبات این بازیکن و دریافت رضایتش از محرومیت فیفا بگریزد اما نامه‌ای که هفته گذشته به دست این باشگاه رسیده نشان می‌دهد تسویه حسابی صورت نگرفته و آنها از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات طی سه فصل آتی محروم خواهند بود.

استقلال در حالی با این محرومیت بزرگ درست چند هفته مانده به آغاز نقل و انتقالات تابستانی رو به رو شده است که مدیران این باشگاه از جمله احمد سعادتمند با اطمینان به هواداران اعلام کرده بودند در پرونده شکایت‌ها خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

سعادتمند مدتی پیش در پاسخ به این سوال که آیا بویان می‌تواند استقلال را با محرومیت مواجه کند گفته بود: مشکل بویان را از طریق مطالبات فیفا و همچنین مقداری از طریق حساب خودمان در حال حل کردن هستیم.

به غیر از بویان استقلال شاکیان دیگری در فیفا دارد که هر کدام از آنها با دریافت حکم نهایی از کمیته انضباطی این نهاد می‌توانند این باشگاه را با یک محرومیت بزرگ رو به رو کنند.

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار