واکنش همسر سردار ربوده شده به تشابه اسمى با جاسوس معدوم
کد خبر: ۱۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: 2020 July 15    -    ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
همسر علیرضا عسگرى معاون اسبق وزارت دفاع در پى انتشار خبرى مبنى بر اعدام یک جاسوس سازمان سیا به نام رضا عسگرى و انتشار تصویر همسرش به جای این جاسوس، هرگونه ارتباط شوهرش با این محکوم اعدام شده را رد و آن را یک تشابه اسمی عنوان کرد.

در پى انتشار خبر اعدام یک جاسوس به نام رضا عسگرى که صبح امروز توسط سخنگوى دستگاه قضایى اعلام شد، شایعاتى مبنى بر مرتبط بودن این فرد با سردار علیرضا عسگرى، معاون وقت وزیر دفاع و پشتیبانى نیروهاى مسلح که سال ٨٥ در کشور ترکیه ناپدید شد، شکل گرفت و حتی عکس سردار عسگری به جای این محکوم اعدام شده توسط برخی سایت‌ها به اشتباه منتشر شده است.

زیبا احمدى همسر علیرضا عسگرى در گفت‌وگو با خبرنگار قضایى خبرگزاری فارس و در واکنش به این شایعات عنوان کرد: همسر من علیرضا عسگرى و معاون اسبق وزیر دفاع در زمان وزارت آقای شمخانى بوده و یک سرباز فداکار براى نظام مقدس جمهورى اسلامى بوده و خواهد بود.

وى در ادامه بیان کرد: همسر من اصلا جاسوس نبوده و نیست و در سال ٨٥ بازنشسته و در کشور ترکیه توسط اسرائیل ربوده شده است و تنها خبرى که داریم این است که هم اکنون در شهر الرمله و در زندان آیالون در بند اسرائیل غاصب است.

همسر علیرضا عسگرى تاکید کرد که از آن سال تاکنون هیچ تماسى با همسرش نداشته است.

زیبا احمدى خاطرنشان کرد: هر گونه ارتباط جاسوس اعدام شده که امروز خبر اعدام وى منتشر شد را با همسرم تکذیب مى کنم؛ چرا که اتهام جاسوسى یک توهین به همسرم است.

وى در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنان از دستگاه هاى مربوطه پیگیر وضعیت همسرم هستم و حزب الله لبنان تایید کرده است که همسرم در زندان رژیم غاصب اسرائیل است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار