بهترین خدمات باربری را از کجا بگیریم؟
کد خبر: ۱۸۴۹۰۴
تاریخ انتشار: 2020 July 15    -    ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل در هنگام اسباب کشی و جابجایی بار، باربری و حمل و نقل اسباب و وسایل می باشد.قطعا برای هر کسی در طول زندگی پیش می آید که خانه و یا محل کار خود را جابجا نماید و به مکان دیگری نقل مکان کند.این کار نیازمند انجام فرآیند های خاصی می باشد که در صورت عدم انجام صحیح آن ممکن است مشکلات و حوادث جبران ناپذیری به وقوع بپیوندد.شرکت های باربری در چنین شرایطی اصلی ترین کمک را می توانند انجام دهند تا با خیالی آسوده جهت عدم آسیب به اسباب و اثاثیه به شما در تمامی مراحل کمک نمایند. همچنین شرکت های باربری امروزه خدمات متنوعی را ارائه می دهند که با ارائه این خدمات سبب سهولت در انجام فرآیند اسباب کشی می شود.

خدمات باربری

شرکت های باربری امروزه تنوع خدمات خود را بیشتر از قبل کرده اند به طوری که انجام اسباب کشی که کاری طاقت فرسا می باشد را به خاطره ای شیرین مبدل خواهند ساخت. برخی از خدمات باربری که امروزه انجام می شود عبارتند از:

  • بسته بندی اسباب و اثاثیه با استفاده از متد های روز دنیا
  • حمل و جابجایی وسایل با بهره گیری از کارگران مجرب
  • اجاره انبار در تهران و یا سایر شهرستان ها
  • ارائه بیمه نامه باربری
  • بسته بندی و حمل VIP اسباب و اثاثیه های گران قیمت
  • حمل بار به شهرستان
  • و...

امروزه تمامی این خدمات در بیشتر شرکت های باربری انجام می گیرد و جز مزیت های شرکت های اتوبار محسوب می شود.به طور مثال خدمات بسته بندی در شرکت های باربری ایده آل و مناسب با استفاده از بهترین فرآیند های بسته بندی انجام می گیرد.استفاده از استرچ رپ جهت بسته بندی و همچنین کارتن های مخصوص برای وسایل برخی از خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه در شرکت های باربری می باشد.

بهترین خدمات باربری را از کجا بگیریم؟

باربری تهران

از دیگر خدمات مهمی که شرکت های اتوبار انجام می دهند ، خدمت رسانی در تمامی مناطق تهران با استفاده از شعبات مختلف می باشد.از نکاتی که باربری تهران می بایست در آن نقش پر رنگی داشته باشد ، وجود شعبات متعدد در تمامی مناطق تهران می باشد.با توجه به این که کلان شهر تهران از وسعت زیادی برخوردار است نیاز به خدمات باربری در تمامی مناطق آن احساس می شود.به همین دلیل یک باربری ایده آل در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران می بایست فعال بوده و تمامی نقاط این شهر را در دست داشته باشد.

به طور مثال چنانچه فردی قصد اسباب کشی از منطقه ی پونک تهران را داشته باشد می تواند با نزدیک ترین شعب باربری در این محدوده تماس گرفته و انجام این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. باربری پونک بهترین انتخاب برای چنین فردی می باشد.زیرا این باربری به تمامی خیابان های این منطقه اشراف دارد و سرعت انجام کار را افزایش خواهد داد.

خدمات حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه توسط شرکت باربری

در این مرحله کارگران پس از بسته بندی اسباب و وسایل به طور کامل کارتن ها و وسایل را به صورت کاملا ایمن در داخل وسایل حمل و نقل که بر اساس میزان بار انتخاب شده است قرار می دهند.این کار با نهایت دقت انجام می گیرد تا کمترین خسارت در حین انجام کار وارد شود.استفاده و بهره گیری از کارگران مجرب یکی از ویژگی های یک شرکت باربری ایده آل می باشد.پس از آن راننده حمل بار در نهایت دقت اسباب و اثاثیه را به محل مورد نظر رسانده و سپس کارگران اقدام به تخلیه بار و قرار دادن در محل مورد نظر می نمایند.

تمامی این مراحل می بایست در نهایت دقت و با کمترین تاخیر انجام گیرد.زمان بندی در انجام این کار حرف اول را خواهد زد.به طور مثال چنانچه فردی قصد انجام نقل مکان از منطقه نیاوران تهران را داشته باشد می تواند با تماس با باربری نیاوران و مشخص نمودن ساعت انجام این کار اقدام به انجام این کار نماید.شرکت باربری موظف است راس ساعت مقرر خود را به منطقه مورد نظر رسانده و راس ساعت مقرر بارگیری به اتمام رسیه و اسباب و اثاثیه به طور کامل به مقصد مورد نظر برسد.

بهترین خدمات باربری را از کجا بگیریم؟

برخی ویژگی های یک شرکت باربری ایده آل عبارتند از:

  • رعایت نظم کاری و انجام صحیح کارهای محوله در ساعت معین
  • سرعت انجام کار در کنار دقت جهت عدم هرگونه آسیب به اسباب و وسایل
  • بهره گیری از کارگران مجرب و تنومند جهت جابجایی صحیح اسباب و اثاثیه
  • تعهد کاری شرکت های باربری
  • استفاده از ماشین های حمل بار مناسب اعم از کامیون ، کامیونت ، وانت و...
  • آشنایی شرکت باربری با مناطق مختل شهر و خیابان ها
  • برخورد و رفتار مناسب با مشتری
  • و...

خدمات VIP شرکت های باربری چیست؟

برخی خدمات شرکت های باربری شامل پرداخت بهای اضافی می باشد.در چنین شرایطی مشتری می بایست این مبلغ را با مشتری شرکت باربری طی نماید تا انجام این کار توسط اتوبار انجام گیرد.به طور مثال چنانچه وسایل گران قیمت و یا عتیقه می بایست جا به جا شود نیازمند دقت بیشتری در بسته بندی و حمل آن می باشد که این کار شامل خدمات VIP اتوبار می شود.

با توجه به تعاریفی که از خدمات باربری گفته شد تمامی این نکات می بایست توسط مشتری بررسی شود تا بهترین انتخاب جهت انجام این کار صورت گیرد.امروزه شرکت های باربری بسیار زیادی در تمامی مناطق تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند که از مهم ترین مناطق می توان به باربری سعادت آباد ، باربری فرشته ، باربری تجریش ، باربری تهرانپارس ، باربری گیشا و... اشاره نمود.

اگر قصد انجام اسباب کشی از نقطه از تهران به سایر مناطق تهران و یا شهرستان را دارید یکی از بهترین انتخاب ها در بین شرکت های باربری ، باربری تیک بار می باشد.شرکت باربری و اتوبار تیک بار با سابقه طولانی در زمینه حمل بار و اسباب و اثاثیه منازل و شرکت ها آماده ارائه خرمت به شما عزیزان می باشد.

تلفن تماس: 021-88101539 ، 021-88875794

آدرس وبسایت: www.tikbar.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار