ماجرای جنجالی انتقال جسد زن سنگین وزن بانه ای +عکس
کد خبر: ۱۸۴۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 14    -    ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
محمد شاهویسی اظهار داشت: یکی از اهالی روستای کوخان با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بانه تماس گرفته و درخواست کمک از نیروهای اورژانس برای انتقال این خانم به بیمارستان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: خانمی با وزن ۳۵۰ کیلوگرم اهل روستای کوخان این شهرستان بدلیل بیماری قلبی فوت کرده بود توسط آتش نشانان به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شد.

محمد شاهویسی اظهار داشت: یکی از اهالی روستای کوخان با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بانه تماس گرفته و درخواست کمک از نیروهای اورژانس برای انتقال این خانم به بیمارستان کرد.

وی با اشاره به وضعیت جسمی و وزن سنگین این بیمار افزود: بدلیل وزن زیاد، امکان انتقال بیمار با خودروی مرکز فوریت‌های پزشکی وجود نداشت لذا از آتش نشانی درخواست کمک شد.
شاهویسی تاکید کرد: قبل از انتقال بیمار ۳۵ ساله به بیمارستان احیای قلب در محل توسط تکنسین های اورژانس انجام شد اما با توجه اینکه بیمار از چربی خون بالا، تنگی نفس و مشکلات قلبی رنج می‌برد، احیای قلب با موفقیت انجام نشد و این خانم فوت کرد.
وی با اشاره به لزوم انجام مراحل قانونی در تایید فوت این بیمار ۳۵۰ کیلوگرمی یادآور شد: این فرد توسط آتش نشانان با خودروهای آتش نشانی به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل و فرآیند تایید مرگ از سوی پزشکی قانونی در این بیمارستان انجام شد.
شاویسی اضافه کرد: بدلیل اینکه امکان نگهداری جسد زن سنگین وزن در سردخانه بیمارستان نبود پس از انجام مراحل قانونی جسد برای خاکسپاری تحویل عوامل شهرداری بانه شد. روستای کوخان در ۲۵ کیلومتری بانه و در بخش نمشیر واقع شده است.
شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
1
چه ملافه تمیزی داره این آمبولانس!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار