برگزاری عروسی داماد مشهدی را به دادگاه کشاند
کد خبر: ۱۸۴۸۰۱
تاریخ انتشار: 2020 July 13    -    ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: داماد متخلف مه‌ولاتی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

مجتبی خلوصی مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: داماد متخلف مه‌ولاتی که با وجود تذکر‌های مکرر مرکز بهداشت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

او افزود: با توجه به صورتجلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مه‌ولات مبنی بر ممنوع بودن برگزاری مراسم عروسی و عزا، دامادی در یکی از روستا‌های این شهرستان اقدام به برپایی جشن عروسی کرده و سلامت مردم را با خطر جدی مواجه کرده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات ادامه داد: این شهروند مه‌ولاتی برای برگزاری مراسم عروسی خود ضمن دعوت از ۳۰۰ مهمان، اقدام به توزیع غذا در بین آنان کرده بود و با توجه به این که این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز است این امر تهدیدی جدی برای سلامت است.

خلوصی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم که باعث ایجاد تجمع و به خطر افتادن سلامت مردم شود تا اطلاع بعدی ممنوع و تعطیل است و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

او تصریح کرد: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌های اجتماعی و طرح‌های سختگیرانه‌تر برای مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار