هوآوی نشان تجاری Mate V را ثبت کرد؛ احتمال عرضه گوشی هوشمند تاشوی جدید
کد خبر: ۱۸۴۷۸۶
تاریخ انتشار: 2020 July 13    -    ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

هوآوی نشان تجاری Mate V را ثبت کرد؛ احتمال عرضه گوشی هوشمند تاشوی جدید

هوآوی یک نام تجاری جدید به نام «Mate V» در اداره‌ ثبت مالکیت حقوق معنوی اتحادیه‌ اروپا (EUIPO) ثبت کرده و ثبت این درخواست در تاریخ سوم ژوییه ۲۰۲۰ و در حوزه مربوط به گوشی‌های هوشمند انجام شده است.

با در نظر گرفتن نام‌گذاری گوشی موبایل Mate X هوآوی، نام تجاری ثبت ‌شده برای Mate V بیشتر با یک گوشی هوشمند تاشو تناسب دارد.

البته این سبک از اسم‌گذاری قبل‌تر نیز وجود داشته و شرکت هوآوی در سال گذشته نیز تعدادی نام تجاری مشابه در انستیتوی ملی دفاع از رقابت آزاد و حفاظت از حقوق معنوی (INDECOPI) کشور پرو ثبت کرده است. در میان این نام‌های تجاری می‌توان به Huawei Mate V،Mate F و Mate Fold اشاره کرد.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، هوآوی در حال کار روی پردازنده‌ای برای جایگزین گوشی Huawei Mate X است که نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) صفحه نمایش این گوشی جدید را به ۱۲۰ هرتز خواهد رساند. همچنین این گوشی به نمایشگر باکیفیت‌تری مجهز است و در بخش مکانیزم لولای بخش تاشو نیز بهبودهایی صورت خواهد گرفت. دور از انتظار نیست که این گوشی تاشو مانند مدل‌های اخیر مجهز به فناوری 5G باشد. پیش‌بینی می‌شود مدل آینده گوشی تاشو هوآوی یک فرم کاملاً جدید داشته باشد و شاید به همین دلیل نام جدیدی برای آن انتخاب شده است.

اما فارغ از این حدس‌ها، در حال حاضر مشخص نیست که هوآوی دقیقا چه نامی را برای گوشی تاشو بعدی‌ خود انتخاب می‌کند و چه تاریخی را برای عرضه‌‌اش در نظر گرفته است.

هوآوی نشان تجاری Mate V را ثبت کرد؛ احتمال عرضه گوشی هوشمند تاشوی جدید

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار