دختر کوهنورد هنوز پیدا نشده است
کد خبر: ۱۸۴۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 13    -    ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
بر اساس اعلام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دختر کوهنوردی که در روز بیست و یکم در منطقه جهان نما مفقود شده بود، هنوز پیدا نشده، اما عملیات جستجو ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دختر کوهنوردی که در روز بیست و یکم در منطقه جهان نما مفقود شده بود، هنوز پیدا نشده، اما عملیات جستجو ادامه دارد.

سید رحیم میرکریمی گفت: در تاریخ نوزدهم تیرماه سال جاری، تیم ۲۵ نفره گردشگری وارد منطقه حفاظت شده جهان نما از توابع شهرستان کرد کوی شده است.

وی افزود: دو روز بعد یعنی در تاریخ بیست و یکم تیرماه ساعت هشت صبح، یکی از اعضای تیم به نام سها رضا نژاد ۲۷ ساله از چادر گروه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان ادامه داد: این تیم ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه، با تماس با مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر، در خواست کمک کرده و پس از تایید این خبر توسط نیروی انتظامی، موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

میرکریمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پس از چندین ساعت عملیات جستجو، جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری برگزار شد و مقرر شد اقدامات مناسب شامل هماهنگی با سایر نهادها، استقرار تیم حادثه و بررسی افراد همراه گمشده انجام شود.

وی ادامه داد: ۸۶ نفر در قالب ۲۴ تیم با استفاده از ۷ دستگاه کمک دار سبک به عملیات جستجو ادامه می‌دهند.

محمد خادم الشیخ مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر در پاسخ به این سوال که در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی مبنی بر پیدا شدن این دختر توسط یک چویان در منطقه حاجی آباد منتشر شده است، گفت: این تنها یک شایعه است، شب گذشته ما به همراه عموی این دختر دوباره به منطقه رفتیم و حتی تا چندین کیلومتر دورتر را بررسی کردیم، اما اثری پیدا نشد. همچنین خانواده این دختر تهرانی در منطقه جهان نما اسکان پیدا کرده اند.

وی اظهار کرد: جستجو در تمام محل‌های احتمالی که دارای دره‌ها و شکاف‌های عمیق بسیاری است، ادامه دارد، اما متاسفانه پس از سه روز جستجو، هیچ اثری از فرد گمشده یافت نشده است.

بر اساس گزارش میزان، عزیززاده دادستان عمومی و انقلاب کردکوی روز گذشته با بیان اینکه جستجوی نیروهای هلال احمر و مردم برای یافتن این کوهنورد ادامه دارد، گفت: به علت کرونا به این گروه برای صعود در شهرستان مجوز داده نشده بود؛ اما این گروه غیرقانونی و از مسیرهای فرعی به ارتفاعات جهان نما صعود کرده بودند.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
2
0
اینجاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار