دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی
کد خبر: ۱۸۴۷۷۱
تاریخ انتشار: 2020 July 13    -    ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس هوشمند شهرستان خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس هوشمند شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شیراوژن امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد دختر بچه‌ای شش ساله در محله‌ای از بروجرد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بروجرد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در تحقیقات شبانه‌روزی انجام شده مشخص شد دختر بچه شش ساله ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت پنج ساعت در کوچه محل زندگی وی رها شده است.

معاون فرماندهی اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی ضاربان و توقیف خودروی آنان اقدام که راننده به همراه پسر ۱۸ ساله‌اش دستگیر و در بازجویی‌های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسرش اقرار و عنوان کرد پدرم با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت دختر شش ساله توسط پدرم در اثر تصادف صورت گرفته است.

شیراوژن با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور دستگاه قضا به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی بوده است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار