رئیس سازمان تبلیغات: روضه تعطیل‌بردار نیست
کد خبر: ۱۸۴۷۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 12    -    ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همچنین با فرهنگ می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد اما به شرطی که به‌طور صحیح در مسیر و مدار قرار گیرد و به اهل آن سپرده شود و باید به این موضوع باور داشت که گره‌های اقتصادی هم با باز شدن گره‌های فرهنگی باز می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی به بیان اهمیت جایگاه و احترام به ستایشگران پرداخت و عنوان کرد: وظیفه ما این است که خادم پیرغلامان سیدالشهداء علیه‌السلام باشیم.

قمی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام مبلغان دین اسلام هستند و پرچم، وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می‌توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به اهمیت برپایی مراسم روضه اشاره و تأکید کرد: روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همچنین با فرهنگ می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد اما به شرطی که به‌طور صحیح در مسیر و مدار قرار گیرد و به اهل آن سپرده شود و باید به این موضوع باور داشت که گره‌های اقتصادی هم با باز شدن گره‌های فرهنگی باز می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات: روضه تعطیل‌بردار نیست

وی در ادامه گفت: در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکارهای بهداشتی را بر عهده می‌گیریم، آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا به برکت همین مجالس روضه؛ خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود و به نیازمندان و اقشار کم درآمد، به واسطه مواسات هیئات مذهبی در زمینه معیشتی و بهداشتی توجه بیشتری خواهد شد بنابراین روضه سیدالشهداء علیه السلام تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

قمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اراده و تصمیم برای خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد، اما باید محدودیت‌ها را هم در نظر گرفت؛ اعضای هیئت مدیره وظیفه دارند و باید کمک کنند تا کارها به بهترین شکل پیش رود و پیشرفت حاصل شود.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
5
و طبق معمول جان مردم بی ارزش!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
4
شما را به خدا وپیغمبر واهل بییتش قسم جان مردم را به خطر نیندازید ........خانه خدا درش بسته شد برای حفظ جان مردم ایا دیگر کسی خدا را نمیپرستد ......ایا فکر میکنید امام حسین از اینکه دانسته مردم را به مرگ برسانید راضی هستند ......از کجا مطمئن هستید که کسی بیمار نمیشود .....ایا خود شما در راهپیمایی دوشا دوش جمعیت شرکت خواهید داشت ..........جان مردم ارزشش بیشتر از همه چیزی است که شما فکر میکنید ...همه چیز....
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
3
مشکل از همین قشر جوان هست که بعضی ها پرواکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به خصوص در جلسات مداحان محترم چونکه جمعیت بیش از حد زیاد می شود و رعایت کردن و کنترل کردن خیلی مشکل هست ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
7
چرا فکر میکنید شما فقط امام حسین را دوست دارید مردم اعتقادشان بیشتر از شما نباشد کمتر هم نیست ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
3
شما كه عالم به دين هستي بگو ببينم زيارت و سوگواري واجب تره يا روزه ، خدا و پيغمبر در مواقعي كه سلامتي مسلمان در خطر باشه ، روزه كه واجب دين است رو منع كردن ولي شما سوگواري و زيارت كه مستحب بوده و در زمان شيوع بيماريها شركت در آنها براي سلامتي كل جامعه مضر و خطرناك است رو توصيه و ترويج مي كنيد؟ !!! بهتر نيست قبل از تصميم گيري و صحبت كردن كمي فكر و تعقل كنيد ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار