ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری
کد خبر: ۱۸۴۶۹۶
تاریخ انتشار: 2020 July 12    -    ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

رنگ خاکستری چیزی در خود دارد که در آشپزخانه به زیبایی عمل می کند. این رنگ هم به طرزی آرامش بخش خنثی بوده و هم به طوری هیجان انگیز گرما بخش است، که می تواند هر دو دنیا را به خوبی فراهم آورد. البته، بسته به نوع سایه ای که انتخاب میکنید، آشپزخانه تان می تواند متغیر باشد.

آشپزخانه یکی از شلوغ ترین بخش های خانه است که در آن برای خانواده خود غذا پخته و آن را نوش جان می کنید. در نتیجه، داشتن ظاهری خوب برای آشپزخانه تان ضروری است. برای ایجاد حس و حالی خوب، باید آشپزخانه خود را به بهترین نحو ممکن زیبا کنید. و برای این کار، می توانید از ایده های طراحی کابینت های خاکستری رنگ الهام بگیرید.

رنگ خاکستری، یکی از متنوع ترین رنگ هایی است که می تواند با هر گونه رنگ و فضای داخلی جفت شود. بنابراین، سرمایه گذاری روی کابینت های خاکستری رنگ بهترین انتخاب شما خواهد بود. اما، رنگ خاکستری گاهی خسته کننده نیز هست. در ادامه ایده هایی از منحصر به فرد ترین کابینت های خاکستری رنگ را به شما معرفی می کنیم، که تجربه آشپزی تان را لذت بخش تر می کنند.

اگر هم می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سنجاق سری بزنید. در قدم اول می‌توانید قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت سازی  در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی کابینت آشپزخانه خود را در سنجاق ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

کابینت های خاکستری با دیواری رنگی

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

مزیت رنگ خاکستری آن است که می تواند با بسیاری از رنگ ها جفت شود، از جمله این کابینت های فیروزه ای. ترکیب رنگ خاکستری و فیروزه ای باعث می شود سبکی قدیمی به آشپزخانه تان اضافه شود.

برای این که کابینت ها درخشنده تر و قشنگ تر به نظر برسند، کاشی های کوچکی در پشت زمینه سینک نصب شده اند. این امر یک نقطه کانونی بسیار خوب در آشپزخانه تان ایجاد می کند.

سبز ملایم

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

اگر می خواهید برای فضایی چهار گوشه رنگی انتخاب کنید، سبز انتخاب خوبی است. این رنگ ملایم و قدرتمند با طرح چوب ادغام شده است. کابینت های دوستدار طبیعت احساسی عادی و دلگرم کننده به اتاق اضافه می کنند، در حالی که پیشخوان های سیاه رنگ با ایجاد هاله ای تاریک، فضا را متعادل و زیبا کرده اند.

الهامات خلاقانه

ایده های نو برای کابینت ها ممکن است نزدیکی شما باشند. این کابینت ها با سطح سبز رنگ از پیشخوان ها و پشت زمینه سفید الهام گرفتند. حالا اتصال های پنهان شده ظاهر بهتری برای فضا ساخته اند.

کابینت های خاکستری با پیشخوان های سفید رنگ

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

کابینت های خاکستری ظاهری براق ندارند و به همین دلیل ممکن است یکنواخت به نظر برسد. اما قاب هایی که دور دستگیره های کابینت را در بر گرفته اند، ظاهری برجسته و ظریف برای آن ایجاد می کنند.

برای کاهش این یکنواختی، سنگ مرمر های سفید را به آن اضافه کردیم. این امر درخشندگی زیادی به آشپزخانه می بخشد که دلگرم کننده تر به نظر می رسد.

سایه های خاکستری

کابینت های دارای روکش خاکستری که با استیل ضد زنگ و رنگ زرد فرنگی تاثیر زیبای و برجسته تر از هر رنگ دیگری ایجاد می کند.

کابینت های خاکستری به همراه پیشخوان های سیاه رنگ

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

این کابینت های خاکستری با پیشخوان های سیاه براق ترکیب خوبی می سازد. کابینت های خاکستری فضایی سنتی ساخته و پیشخوان های سیاه رنگ سبکی مدرن به آن می بخشند، این مر باعث می شود آشپزخانه تان به بهترین مکانی که در آن آشپزی می کنید، تبدیل شود. حالا دیگر سخت کار کردن پشت یک اجاق گاز، کار جالبی خواهد بود.

سبز خالص

طراحی کابینت های خاکستری در فضای رنگ شده

آشپزخانه با این ظاهر روستایی عالی به نظر می رسد. کابینت ها بدون تغییر الگوی زیرین، به رنگ خاکستری در آمده اند. به جای استفاده از قاب های مسطح روی درها، از قاب های برجسته استفاده شده که سبکی کلاسیک به فضا اضافه کرده است.

برای برجسته کردن ظاهر روستایی آشپزخانه، در جلوی اپن از صندلی های قدیمی استفاده شده است. آنها کابینت های خاکستری رنگ و کف زمین را به زیبایی برجسته می کنند.

بهترین طراحی های داخلی با کابینت های خاکستری رنگ

سنگواره یکی از رنگ های خاکستری است که ظاهری آرامش بخش  را به کابینت های آشپزخانه می دهد. این رنگ ملایم خاکستری بسیار آرامش بخش هستند. زمانی که برای آماده کردن صبحانه فرزندان تان تحت فشار هستید، این رنگ کمکتان خواهد کرد.

کابینت های سنگواره ای ظرافت نیز به آشپزخانه تان اضافه می کنند. آنها پشت زمینه های مرمری را به خوبی کامل می کنند. حتی برخی کابینت ها با درب های درخشان و قفسه به گونه ای هستند که ظروف زیبایتان را به نمایش گذاشته و اجازه می دهند، گالری مخصوص خود را داشته باشید.

عکس هایی از کابینت های آشپزخانه

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

این کابینت های نقره ای با ساختار قالب تاجی خود آشپزخانه تان را شیک و جذاب تر می کنند. از آنجایی که مدل این کابینت ها ساختار قالبی تاجی دارشته و درب ها قاب های مسطحی دارند، دستگیره ها ساده بوده و مورد توجه قرار نخواهند گرفت.

درب های شیشه ای کابینت ها را به خوبی برجسته می کنند. علاوه بر این، باعث می شوند بدون باز کردن در، چیزهایی که داخل کابینت هستند را ببینید. میتوانید از آنها برای گذاشتن ظروف زیبا استفاده کنید و آنها را به نمایش بگذارید.

فقط کمی رنگ به آشپزخانه تان اضافه کنید

این طرح های ساده پنجره ها را به خوبی کامل می کنند. به دلیل این که این آشپزخانه پر از سادگی است، دستگیره های مورد استفاده نیز ساده خواهند بود.

یک میز ناهارخوری قدیمی در وسط آشپزخانه قرار دارد تا ظاهر قدیمی کابینت ها را تکمیل کند. اگر کابینت ها خاکستری بودند، می توانستند آرایش چند کاربردی بسیار خوبی بسازند.

کابینت های شیک پارک منلو

بطیف مختلفی از رنگ خاکستری در این آشپزخانه به کار رفته است، برای جذاب تر کردن کابینت ها نیز از رنگ سفید خالص استفاده شده است. این آشپزخانه مدرن روستایی، با کابینت های سفید رنگ خود که طراحی مشابه پنجره ها دارند و همچنین به همراه آن هود خاص، عالی به نظر می رسد.

یک اپن جذاب نیز در مرکز آشپزخانه اضافه شده است. این اپن با پیشخوان سفید براق خود، یک تجربه آشپزی به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

دیوار زرد رنگ برای کابینت خاکستری

با اینکه این اتاق یک توالت زنانه است، اما هنوز هم میتوانید با این طرح به آشپزخانه تان حس خوب ببخشید.

اگر در دکور آشپزخانه خود از این کابینت های خاکستری مسطح دارای پیشخوان سفید رنگ استفاده کنید، قطعا ظاهر آشپزخانه تان فوق العاده زیبا به نظر می رسد. با اضافه کردن وسیله های تزئینی زرد رنگ یا حتی بهتر، رنگ زدن دیوار به رنگ زرد می توانید پیروزی شخصی تان را نشان دهید، چرا که زرد رنگ شادی است.

ایده هایی برای طراحی مدرن آشپزخانه

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

اگر به سبک قدیمی علاقه ندارید، سعی کنید از سبکی که مردم تا اواسط قرن مدرن بی اندازه آن را دوست داشتند، را انتخاب کنید.

برای ایجاد این مدل، باید کابینت های مسطح فاقد هر گونه تزئیناتی را در آشپزخانه خود نصب کنید، چرا که نکته کلیدی این طراحی سادگی آن است. بنابراین، ضروری است که همه چیز را ساده نگه دارید. انتخاب دسته هایی میله ای برای این نوع کابینت بهترین است.

کابینت قفسه ای بلند

اگر مشکل تان نداشتن فضای کافی است، این کابینت خاکستری رنگ کمک می کند مشکلتان را حل کنید. به جای آن که یک ردیف کابینت را به صورت افقی در بالای پیشخوان نصب کنید، داشتن کابینت قفسه ای بلند کمک می کند فضای بیشتری داشته باشید. به علاوه، این امکان را به شما می دهد تا وسیله های تان را کاملا تر و تمیز ذخیره کنید.

آشپزخانه شیکر معاصر

ایده های منحصر به فرد برای طراحی کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری

یک آشپزخانه معاصر به ظاهری زیبا اما ساده نیاز دارد. در نتیجه، انتخاب کابینتی ساده بهتر است.

طراحی ساده کابینت بسیار زیباست. درست همانطور که گفته می شود"هرچه کمتر بهتر". با این که تزئینات زیادی روی سطح و در کابینت ها قرار ندارد، اما همچنان شیک و قشنگ به نظر می رسد. اگر رنگ این کابینت ها خاکستری می بود، آشپزخانه جذاب تر و دلگرم کننده تر جلوه می کرد.

طراحی و تغییر مدل آشپزخانه

سبک آشپزخانه باز باعث می شود آشپزخانه تان بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد. اما، نصب آن مستلزم داشتن مبلمان و وسیله های شیکی است که بهم ریختگی آن را جبران کنند. برای بهبود بخشیدن به شلوغ کاری ها و پر کردن فضای خالی بین کابینت ها و سقف، می توانید کابینت دوبخشی نصب کنید.

کابینت های دو بخشی کمک می کنند وسیله های بیشتری را ذخیره کنید تا روی سطح پیشخوان تان تر و تمیز تر باقی بماند. همچنین با حذف فضای اضافی بین سقف و کابینت، زیبایی آشپزخانه تان را دو چند برابر می کند.

ریزه کاری های فوق العاده روی کابینت آشپزخانه

وسیله های روستایی همیشه به خانه و خصوصا آشپزخانه تان جذابیت بیشتری می بخشد.

رنگ کابینت ها شما را به یاد پارچه کتان مورد علاقه تان می اندازد. با این که، رنگ آن کاملا واضح است، اما ظاهر قدیمی آنها همچنان باقی می ماند و یک سبک روستایی زیبا را به آشپزخانه تان می بخشد. وقتی این کابینت را با پیشخوان های سیاه رنگ ترکیب کنید چیزی جز زیبایی تماشا نخواهید کرد. دیگر سخت کار کردن پشت اجاق گاز، دشوار نخواهد بود.

نگاهی تازه به آشپزخانه های کابین مانند

با استفاده از کابینت های چوبی، ظاهری پر زرق و برق به خانه خود اضافه کنید. ترکیب کابینت های ردیف بالا با پیشخوان های براق و مرمری که دارد جذابیت خاصی به آشپزخانه تان می دهد. برای افزودن به این جذابیت و همچنین پوشاندن لکه های موجود، سرامیک هایی روی کابینت قرار گرفته اند تا فضای بین سقف و کابینت ها کمتر ناخوشایند به نظر برسد.

رنگ های محبوب کابینت های آشپزخانه

آشپزخانه ای سفید عالی هستند، اما به راحتی کثیف خواهند شد. به همین دلیل، تغییر مدل این آشپزخانه ایده بسیار خوبی است. اولین چیزهایی که باید تغییر کنند، کابینت ها و اپن آشپزخانه است. اگر آنها را خاکستری تیره، یا روشن رنگ آمیزی کنید ظاهری ظریف و زیبا به فضا اضافه می کنند. خاکستری نیز درست مثل رنگ سفید، با هر رنگی جفت می شود، به همین خاطر نیازی نیست نگران باشید.

آشپزخانه آبی کلبه مانند

پیشخوان بتنی موجود با کابینت هایی به رنگ خاکستری تیره یا از جنس سنگ لوح فوق العاده می شد. استفاده از رنگ خاکستری تیره می توانست به این آشپزخانه مدرن در سبک روستایی، ظرافت و زیبایی ببخشد. فقط مطمئن شوید که رنگ کابینت تیره تر از پیشخوان باشد تا یک هارمونی زیبا و خاص ایجاد کند.

تنوع رنگ کابینت های آشپزخانه

از آنجایی که برای درب های کابینت تان رنگ های متنوع وجود دارد، طبیعی است که از تماشای این ایده ها به وجد بیایید. حتی ممکن است پیج شوید و در آخر نتوانید چه رنگی برای کابینت هایتان مناسب است. ما برای کمک به شما این طیف های رنگی را پیشنهاد می کنیم، می توانید از بین آنها انتخاب کرده یا در صورت لزوم آنها را کمی تغییر دهید.

آشپزخانه ای با رنگی متفاوت

سبک صفحه شطرنجی در کف آشپزخانه به خوبی خود را نشان می دهد. اگر کابینت ها به رنگ سیاه یا خاکستری بودند ظاهر زیبای آشپزخانه تکمیل می شد و عالی به نظر می رسید.

یک آشپزخانه کوچک و شیک صنعتی

بسیاری از افراد عاشق دیوارهای آجری، لامپ های آویزان صنعتی، مبلمان دارای دسته های لوله ای، و ظاهری روستایی هستند. چرا این سبک را برای آشپزخانه خود امتحان نمی کنید؟

برای شروع، انتخاب کابینت های خاکستری تیره به همراه پیشخوانی چوبی ایده فوق العاده ای خواهد بود. آن ها کاملا با دیوارهای آجری هماهنگ هستند. فراموش نکنید، که برای پشت زمینه سینک از کاشی مترو استفاده کنید، تا ظاهر کلاسیک تری داشته باشید.

حفظ راحتی و جذابیت آشپزخانه بسیار ضروری است. یکی از راحت ترین روش های جذاب کردن آشپزخانه، استفاده از این کابینت های خاکستری رنگ می باشد. امتحان کردن خوش بگذرد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار