جنجال‌های خواننده معروف
کد خبر: ۱۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: 2020 July 11    -    ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کانیه‌وست خواننده سیاه‌پوست آمریکایی و همسر کیم کارداشیان، بعد از اعلام نامزدی ریاست جمهوری آمریکا حالا جنجال جدیدی به راه انداخته و ادعا می‌کند که در ماه فوریه گذشته به کرونا ویروس مبتلا شده و بهبود پیدا کرده‌است. کانیه وست در گفتگو با مجله فوربس ادعا کرد که در ماه فوریه به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته است، او از عوارض بیماری گفت که مهمترین آن...

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارد

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارداختصاصی «تابناک با تو»؛ کانیه‌وست خواننده سیاه‌پوست آمریکایی و همسر کیم کارداشیان، بعد از اعلام نامزدی ریاست جمهوری آمریکا حالا جنجال جدیدی به راه انداخته و ادعا می‌کند که در ماه فوریه گذشته به کرونا ویروس مبتلا شده و بهبود پیدا کرده‌است.

 

کرونا با لرز و رعشه

کانیه وست در گفتگو با مجله فوربس ادعا کرد که در ماه فوریه به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته است، او از عوارض بیماری گفت که مهمترین آن لرز و رعشه بدن بوده‌است او گفت که به شدت با عوارض بیماری دست و پنجه نرم کرده و از آزمایش ویروس‌های کرونا ویروس روی خود می‌ترسیده‌است.

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارد

می‌خواهم رئیس‌جمهور آمریکا شوم

کانیه‌وست، رپر سرشناس آمریکایی، چند روز پیش هم اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا، نامزد ورود به کاخ سفید شود.

آقای وست و همسرش کیم کارداشیان، از حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی بوده‌اند که در انتخابات ۲۰۲۰ هم نامزد جمهوری‌خواهان برای ماندن در کاخ سفید است. کانیه وست با این کار، به رقابت با مردی می‌پردازد که در گذشته بارها او را ستوده و حمایت کرده است.

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارد

کانیه مست بوده است

یکی از دوستان کانیه‌وست اعلام کرد که او هنگامی توئیت نامزدی‌اش را زده که در شرایط عادی نبوده و مست بوده است. البته کانیه وست پیش از این چندبار اعلام کرده بود که قصد دارد تا روزی رئیس‌جمهور بشود. 

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارد

تأکید دوباره کانیه‌وست 

براساس گزارش دیلی‌میل کانیه‌وست در مصاحبه جدیدی، شایعات به‌ وجود آمده را رد و تأکید کرد که نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰ می‌شود. او در بخشی از اظهاراتش گفته: مثل هر کاری که در زندگی انجام داده‌ام این را نیز برای برنده شدن انجام می‌دهم. 

جنجال‌های خواننده سیاه‌پوست تمامی ندارد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار