قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت
کد خبر: ۱۸۴۵۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 11    -    ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
پدرو رودریگز فیلهو، دقیقاً همان شخصیت قاتل در سریال معروف دکستر نیست، اما او نیز یک قاتل سریالی است که جنایتکاران و افراد شروری که از قانون گریخته‌اند، هدف جنایت خود قرار می‌داد. به همین دلیل به او لقب «خاص‌ترین» و «مفیدترین» قاتل زنجیره‌ای جهان دادند. «پدرو رودریگز فیلهو» به عنوان یک قاتل خطرناک سریالی شناخته می‌شد، وی ۷۰ فقره قتل مرتکب شد و قبل از رسیدن به ۱۸ سالگی، ۱۰ مورد از آنها را انجام داد.

قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت

قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشتاختصاصی «تابناک با تو»؛  پدرو رودریگز فیلهو، دقیقاً همان شخصیت قاتل در سریال معروف دکستر نیست، اما او نیز یک قاتل سریالی است که جنایتکاران و افراد شروری که از قانون گریخته‌اند را هدف جنایت خود قرار می‌داد. به همین دلیل به او لقب «خاص‌ترین» و «مفیدترین» قاتل زنجیره‌ای جهان دادند. «پدرو رودریگز فیلهو» به عنوان یک قاتل خطرناک سریالی شناخته می‌شد، وی ۷۰ فقره قتل مرتکب شد و قبل از رسیدن به ۱۸ سالگی، ۱۰ مورد از آنها را انجام داد.

پدرو خودش را آدم خوبی می‌دانست که فقط آدم‌بدها و افراد بی‌قانون را می‌کشد. او قربانیان غیر عادی _که ما خیلی کم در زندگی با آنها برخورد می‌کنیم_ را هدف جنایت‌های خود قرار می‌داد، به طوریکه یکی از روانشناسان او را یک روانی «ایده‌آل» توصیف کرد که همه قربانیانش وجوه مشترک داشتند و اغلب افرادی بودند که یا از قانون خارج شده و یا با او بد رفتاری کرده بودند.

البته مثل همه قاتل‌ها، فیلهو هم آغاز غم‌انگیزی داشت و دنیا خیلی زود به او چنگ و دندان نشان داده بود. او در سال ۱۹۵۴ میلادی در شهر «میناس گیرایس» برزیل با جمجمه‌ای آسیب دیده بر اثر کتک خوردن مادرش در دوران بارداری از پدرش به دنیا آمد.

وقتی فیلهو ۱۴ ساله بود، نخستین جنایت‌های خود را مرتکب شد. قربانی نخست معاون شهردار بود. انگیزه این جنایت رفتار زشت معاون شهردار با پدر فیلهو بود. او پدر فیلهو را که مستخدم مدرسه بود به اتهام دزدی از آشپزخانه مدرسه از کار اخراج کرد. در پاسخ به این اخراج، فیلهو با یک اسلحه بزرگ، به معاون شهردار جلوی در شهرداری شلیک کرد و او را به قتل رساند. او دزد واقعی آشپزخانه مدرسه را که او هم یک مستخدم مدرسه بود گیر انداخت و او را هم به قتل رساند.

فیلهو بعد از این دو جنایت به منطقه موجی‌داس‌کروزیس در سائوپائولو گریخت و در آنجا یک تاجر مواد مخدر معروف را کشت و در چند حمله مسلحانه شرکت کرد.

قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت

سپس عاشق زنی به نام «ماریا آپارسیدا اولیمبیا» شد و مدتی را با هم زندگی کردند و چندی بعد از ازدواج او یکی از مهره‌های مهم گروه‌های مافیایی برزیل را به قتل رساند. دلیل این جنایت مرگ معشوقه‌اش اولیمبیا بود. این فقدان باعث شد تا پدرو عمیقاً وارد جنایت‌های زنجیره‌ای بشود، او هر فردی را که احساس می‌کرد از ماجرای قتل معشوقه‌اش خبر دارد می‌کشت و شکنجه می‌کرد و در نهایت توانست با ردیابی افراد، قاتل اصلی «ماریا» را پیدا کند و او را هم به قتل برساند.

قاتل قلب پدرش را خورد

جنایت بعدی یکی از مشهورترین و زشت‌ترین جنایت‌های انتقام‌جویانه فیلهو و قربانی آن، پدرش بود. انگیزه قتل این بود که پدرش با خنجر سر مادرش را برید، پدرش به زندان افتاد اما این اتفاق باعث نشد تا فیلهو دست از انتقام بردارد. او به ملاقات پدر رفت و ۲۲ ضربه کشنده با چاقو به او وارد کرد، او به همین اندازه اکتفا نکرد بلکه قلب پدرش را از سینه درآورد و آن را بلعید. فیلهو در ۲۴ مارس سال ۱۹۷۳ میلادی، دستگیر شد و به همراه دو مجرم دیگر که یکی از آنها متجاوز بود به دفتر پلیس برده شد. وقتی پلیس درهای ماشین را باز کرد تا آن‌ دو را بیرون بیاورد، متوجه شد که فیلهو مرد متجاوز را به قتل رسانده است.

این آخرین جنایت او نبود. وقتی او را به سلول انداختند او که خود را در احاطه مجرمین بسیاری دید، احساس کرد که باید جنایت‌های بیشتری انجام دهد. فیلهو در طول دوران حبسش در حدود ۴۷ زندانی را به قتل رساند. به قتل رساندن زندانی‌ها در نهایت باعث شد تا احساس عذاب وجدان به سراغ او بیاید.

قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت

او در یک مصاحبه گفت از کشتن آدم‌های مجرم لذت می‌برد و احساس شعف می‌کند و شگرد او استفاده از چاقو و بریدن اعضا و جوارح مقتول با تیغ‌های تیز بود.

او به خاطر قتل‌های خارج از زندان به ۱۲۸ سال حبس محکوم شد، اما جنایت‌های او در زندان این حکم را به ۴۰۰ سال رساند، با علم به این که بیشترین میزان سپری کردن حکم زندان در برزیل فقط ۳۰ سال است. به همین دلیل فیلهو فقط چهار سال در زندان ماند و در سال ۲۰۰۷ میلادی آزاد شد. او یکی از بدنام تربن قاتلان برزیل است که بیش از هر چیزی به دلیل جنایتهایش در زندان شناخته می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
8
39
آفرین بر این همه درایت و قضاوت درست دادگاه های برزیلی. چیه همش اعدام اعدام اعدام؟؟ اصلا ۴ سال حبس برای این آقا که اتفاقا قلب پدر خودش رو هم بلعیده زیاده. باید میفرستادن تو اتاقش یه ساعتی به کارای بدش فکر کنه و تمام. تا قتل بعدی
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
88
دمش گرم فقط اگه نوع انتخابش رو به اختلاسگران تغییر میده من هزینه سفرش به ایران رو میدم
پاسخ ها
ايراني
| |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
واقعا دمش گرم
رو من هم حساب كن تو هزينش. بگو اگه دوست و رفيقي مثل خودش داره هم بياره تو ايران كار زياد داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
26
آزاده الان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
16
16
حالا بگویند که حکم قصاص بده.
اگر قتل اول قصاص شده بود این زنجیره جنایت ادامه نمی یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
25
ایشان با جنایت اختلاس آشنا هستند؟ بهشون بگید خون مردم را در شیشه کرده و جوان‌ها را به اعتیاد و رذالت می‌کشاند تا یک عده ریاکار خود و فرزندانشان را آباد کنند.
فکر کنم اگر با این جنایت آشنا بشه خونش به جوش بیاد و پاشه بیاد ایران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
24
میشه این عزیز دل برادر رو به ایران آورد؟؟ ما برای همه چیزمون مافیا داریم!! کمی حجم کاریش زیاد میشه ولی دعای یه ملت به همراهش خواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
1
8
اون وقت تا حالا کسی نبوده که بخواهد این فرد را بکشد و انتقام بگیرد؟؟؟؟ عجیب است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
4
15
او قاتل نیست او یک قهرمان است که لکه هایی ننگ بشریت را پاک می کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار