آموزش تصویری کشیدن خط چشم با چسب کاغذی
کد خبر: ۱۸۴۴۹۸
تاریخ انتشار: 2020 July 10    -    ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
یکی از مهمترین بخش‌های آرایش صورت آرایش چشم و به دنبال آن خط چشم کشیدن است. اگر دوست دارید خط چشمی تمیز و بدون لغزش دست داشته باشید بد نیست این بار خط چشم کشیدن را با چسب کاغذی امتحان کنید. در این مطلب همراه با ما شوید تا روش آرایش خط چشم با چسب را یاد بگیرید.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم با چسب کاغذی«تابناک باتو» یکی از مهمترین بخش‌های آرایش صورت آرایش چشم و به دنبال آن خط چشم کشیدن است. اگر دوست دارید خط چشمی تمیز و بدون لغزش دست داشته باشید بد نیست این بار خط چشم کشیدن را با چسب کاغذی امتحان کنید. در این مطلب همراه با ما شوید تا روش آرایش خط چشم با چسب را یاد بگیرید.

 

آموزش تصویری کشیدن خط چشم با چسب کاغذی

خط چشم با چسب

اگر دستان شما می‌لرزد، حتماً می‌دانید که کشیدن خط چشم دنباله دار و گربه‌ای با خط چشم مایع خیلی سخت است و حتی اگر بتوانید خط چشم یکی از چشم‌ها را به درستی بکشید، کشیدن خط چشم شبیه به آن، برای چشم دیگر مشکل بزرگی است.

به جای این که مدام خط چشم بکشید، آن را پاک کنید و دوباره از اول شروع به کشیدن کنید، ترفندی هست که به شما کمک می‌کند هر دفعه، بدون نیاز به پاک کردن و تکرار، بهترین خط چشم دنباله دار را با خط چشم مایع بکشید. این راه تقلب کشیدن خط چشم مایع است. در ادامه‌ی این مطلب با نحوه‌ی انجام این ترفند آرایشی آسان آشنا می‌شوید.

یک تکه کوچک نوار چسب کاغذی بکنید و انگشت خود را چند مرتبه به آن بزنید تا چسبندگی آن کمتر شود. این تکه از چسب را گوشه چشم بچسبانید و زاویه آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که با انتهای ابرو هماهنگ باشد و از آن بیرون نزند.

یک تکه چسب دیگر هم جدا کنید. یک سر چسب را وسط پلک بچسبانید و سر دیگر آن را طوری تنظیم کنید که روی تکه قبلی چسب بیفتد و پوست بین چسب‌ها شکل مناسبی داشته باشد.

خط چشم مایع را به پوست بین دو تکه چسب بزنید. اگر خط چشم به چسب مالیده شد، اشکالی ندارد. تکه‌های چسب را به آرامی از روی پوست جدا کنید تا خط چشم زیبایی را که کشیده اید، ببینید. در انتها، به مژه‌ها ریمل بزنید تا جلوه‌ی چشم‌ها زیباتر شود.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم با چسب کاغذی

بد نیست ترفند‌های خط چشم کشیدن را بدانید

یکی از ترفند‌ها و نکات کشیدن خط چشم این است که، موقعی که از مداد استفاده می‌کنید، برای این‌که ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد حتما آن‌را ترکیب (Blend) کنید، مداد‌هایی که دو طرف آن‌ها قابل استفاده است (یک طرف مداد و طرف دیگر اسفنج یا براش) کار شما را برای این مرحله راحت‌تر می‌کنند. فشاری که وارد می‌کنید به شما نشان می‌دهد که چه مدل خطی می‌خواهید. فشار خیلی کم، خط چشمی ملایم و سبک را بدون از دست دادن استایل اصلی و کلی ایجاد می‌کند، درحالی‌که خط چشمی ضخیم باعث کمک به کشیدن سایه چشم اسموکی می‌شود.

یکی دیگر از ترفند‌ها و نکات آرایشی برای کشیدن خط چشم استفاده از مداد چشم نود یا سفید به جای مداد مشکی برای کشیدن واترلاین (در مورد واترلاین اصطلاحات آرایشگری زنانه – قسمت سوم را بخوانید.) است که باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و بازتر دیده شوند. یکی از بهترین راه‌های برای پوشاندن قرمزی و پف کردگی چشم‌ها است. همچنین می‌توانید از یک رنگ شامپاینی یا متالیک رزی برای درخشش بیشتر و جذاب‌تر کردن چشم‌هایتان استفاده کنید. سعی کنید از این ترفند کشیدن خط چشم در تمام خط واترلاین و گوشه‌ی داخلی چشمانتان استفاده نمایید

خط چشم گربه‌ای کشیدن

ترفند بعدی و مهم دیگر برای داشتن خط چشمی زیبا این است که آن‌را به صورت گربه‌ای دنباله‌دار کنید. نیازی نیست که قبل از کشیدن حدس بزنید که چگونه و با چه زاویه‌ای کشیدن بهتر است. فقط کافی است که یک کارت ویزیت را به طور مورب در ادامه انتهای گوشه‌ی چشمتان قرار دهید و در ادامه‌ی خط چشم روی پلک و در امتداد کارت ویزیت خط چشمی بکشید. همچنین می‌توانید از یک نوارچسب برای این‌کار استفاده کنید، فقط مراقب باشید که به پوست و چشمتان آسیب نرسانید.

زیبامون

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار