وریا: دوری از فرزندانم از کرونا بدتر است!
کد خبر: ۱۸۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 09    -    ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
این روز‌ها دنیای کاپیتان استقلال محدود شده به منظره پشت شیشه اتاقی که پنجره اش رو به تراس خانه باز می‌شود.

وریا غفوری روز‌های سخت و تلخی را سپری می‌کند. پدری که هر زمان در خانه است دختر و پسرش از سروکولش بالا می‌روند حالا ۵ روز است که خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده و تنها وقتی که می‌خواهد غذایش را از همسرش بگیرد کنار پنجره تراس می‌آید. این روز‌ها دنیای کاپیتان استقلال محدود شده به منظره پشت شیشه اتاقی که پنجره اش رو به تراس خانه باز می‌شود. او حتی برای اینکه مبادا ویروس منحوس کرونا را با خودش از اتاقی که پنجره‌های دوجداره دارد به بیرون ببرد در ساعاتی که فرزندانش خواب هستند هم از اتاق بیرون نمی‌رود.

اخباری که خبرورزشی درباره شرایط این روز‌های وریا به دست آورده حاکی از آن است که «بارین» دختر وریا که ارتباطی قوی با پدرش دارد به شدت از اینکه نمی‌تواند او را در آغوش بگیرد ناراحت است و حتی گاهی به خاطر پدر اشک می‌ریزد. البته این شرایط برای «رادین» پسر وریا هم صدق می‌کند ولی با توجه به اینکه پسر وریا بزرگ‌تر است و شرایط را بیش از بارین درک می‌کند وضعیت برایش قابل تحمل‌تر است، اما آنچه بیش از هر چیز موجب شده تا شرایط در خانه وریا غمگین‌تر شود مصادف شدن این روز‌ها با تولد دخترش بود که موجب شد سه‌شنبه شب اوضاع را بدتر از قبل کند.

به دلیل شرایط ویژه خانه کاپیتان استقلال، این مراسم در خلوت برگزار شد و برخلاف دو سال گذشته هیچ سروصدایی و شادی آنچنانی در کار نبود، چون دوستان و اقوام هم نمی‌توانستند در خانه وریا حضور داشته باشند! وریا که سختی و درد‌های ریوی روز‌های اول همراه با تنگی نفس‌هایش را پشت سر گذاشته به دوستان صمیمی اش گفته این‌قدر که دوری از بچه‌هایش برایش سخت است درد کرونا آزارش نداده است.

کاپیتانی که از فصل شانزدهم به استقلال پیوسته و حالا با ۸۵ بازی برای استقلال در لیگ برتر به رکورد ۷ هزار و ۲۲۰ دقیقه بازی در لیگ برتر و ۲۲ بازی در لیگ قهرمانان آسیا (به مدت ۷۲۶ دقیقه) رسیده برای بازگشت به تمرینات تیمش دل‌دل می‌کند. او یک بار دیگر و در زمان اعزام کاروان تیم ملی به ترکیه برای برپایی اردوی آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم از لیست نهایی خط خورد و روی همین تراس و در همین خانه فیلمی را منتشر کرد که به نوعی سختی دوری اش از اردوی تیم ملی را بازگو می‌کرد. حالا و پس از گذشت دو سال و چند ماه از آن روز‌های تلخ بار دیگر وریا در حال تجربه وضعیتی مشابه است با این تفاوت بزرگ که این بار حتی روی همان تراس نمی‌تواند کنار همسر و فرزندانش باشد!

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
0
بچه های زیادی دارن پدر و مادرشون رو از دست میدن و یا در بدترین وضعیت در بیمارستان بستری هستند. بچه های پزشک و پرستارها ماه هاست پدر و مادرشون رو درست نمیبینن حالا دختر وریا پنج روزه باباش رو بغل نکرده اخی از این دردناک تر خبری نخوندم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
اللهم اشف کل مریض
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
وریا عزیز چون غمی نیست میگذرد سخت است چاره ای نیست انشا الله زوتر خوب بشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار