رکورد تازه فوتی‌های کرونا در ایران
کد خبر: ۱۸۴۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 09    -    ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
با جان‌باختن ۲۲۱ مبتلا به کووید-۱۹ در ایران در ۲۴ ساعت گذشته، جدیدترین رکورد مرگ و میر کرونایی در کشور به ثبت رسید.

با جان‌باختن ۲۲۱ مبتلا به کووید-۱۹ در ایران در ۲۴ ساعت گذشته، جدیدترین رکورد مرگ و میر کرونایی در کشور به ثبت رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد موارد مرگ روزانه بیماران در کشور است و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری:

* از دیروز تا امروز( ۱۹ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۵ مورد بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر رسید.

* (با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند): در عین حال ۳۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

* مانند روزهای گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند همچنین استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

* در طول شش روز گذشته، یک میلیون نفر به مجموع مبتلایان کووید۱۹ در دنیا افزوده شد و شمار مبتلایان کرونا در جهان از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرد و این نشان دهنده روند افزایشی شیوع و ابتلا به این بیماری در همه کشورهای جهان است.

  • (با بیان اینکه امروز بیشترین آمار فوتی را داشتیم): تمام کادر بهداشت و درمان در تلاش هستند که بیماری را کنترل کنند اما لازمه‌اش این است که مردم همراهی کنند به‌طوری که علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها، از سفرها و حضور در تجمعات غیرضروری بپرهیزند.
  • ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
اگه میزان مرگ و میر رو دولت از مردم مخفی نکنه و سانسوری در کار نباشه مردم حتما رعایت خواهند کرد .مخفی کردن آمار مبتلایان و فوتی ها باعث گسترش و بی توجهی مردم شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار