ارسال پیامک تشییع جنازه در بویراحمد ممنوع شد
کد خبر: ۱۸۴۲۶۲
تاریخ انتشار: 2020 July 07    -    ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان در این شهرستان، از این پس هیچ گونه پیامک تشییع و تدفین ارسال نخواهد شد.

فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان در این شهرستان، از این پس هیچ گونه پیامک تشییع و تدفین ارسال نخواهد شد.

شاهرخ کناری اظهار داشت: یکی از نقاط آسیب زای استان در مقابل بیماری کرونا برپایی مراسمات به ویژه تشییع و تدفین است که از این پس اجازه ارسال هیچ گونه پیامک تشییع و تدفین به درخواست صاحبان عزا توسط مخابرات برای حضور افراد در این مراسمات، داده نخواهد شد.

وی افزود: تمامی باغ ها و تالارهای مجاز و غیر مجاز تا روز شنبه تعطیل هستند و دستگاه های متولی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه ها باید تالارها و باغ های بدون مجوز را به فرمانداری، مرکز بهداشت و دادستان معرفی کنند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تیم بازرسی متشکل از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اماکن، نیروی انتظامی و معاون دادستان با نظارت مرکز بهداشت تمامی تالارها و و باغ های گردشگری غیرمجاز را پلمپ خواهند کرد.

کناری ابراز داشت: شهرداری یاسوج نیز تمامی بنرهای تدفین و تشییع را در شهر جمع آوری می کند و نباید اجازه نصب هیچ بنری با چنین مضونی بدهد.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی توسط مرکز بهداشت برای تالارداران و باغ داران گردشگری این شهرستان برگزار می شود.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که هزار و ۴۵۵ مورد از آنها بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۱ هزار و ۹۳۱نفر رسید.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار