قاتل فراری تحت تعقیب را شناسایی کنید
کد خبر: ۱۸۴۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 07    -    ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: شهروندان در صورت رؤیت و شناسایی این قاتل فراری و تحت تعقیب پلیس، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: شهروندان در صورت رؤیت و شناسایی این قاتل فراری و تحت تعقیب پلیس، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ آرش مرادی با اعلام جزئیات این پرونده، اظهار داشت: در تاریخ ۲۵ خرداد ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

قاتل فراری تحت تعقیب را شناسایی کنید

وی گفت: با حضور مأموران در محل و شواهد عینی آثار جرم و اظهار نظر شاهدان عینی درگیری، مشخص شد تعدادی اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم به یک مغازه سوپر مارکت حمله ور شده و پس از شلیک گلوله به صاحب مغازه متواری می‌شوند و مضروب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش به عنوان همدست ضارب دستگیر و متهم با هویت معلوم به اتهام قتل عمد در استان قزوین تحت تعقیب پلیس است و تصویر وی با مجوز قضائی برای شناسایی توسط شهروندان منتشر می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین بیان داشت: تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواست داریم تا با نهایت دقت، تصویر متهم را رؤیت کرده و به محض شناسایی وی و یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۸۲۱۸۲۴۶۴۴ اطلاع دهند.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
فرهنگ لمپن پروری بازی بسیار خطرناکی است که دست کم از بازی با آتش ندارد. تاریخ ثابت کرده کسانی که در مقطعی از زمان از این لمپن ها برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده کرده اند در پایان کار خود قربانی آنها شده اند. متأسفانه جامعه ی ما لمپن پرور شده است و مثل این که اراده ی واقعی برای کنترل آنها وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
3
این غول بیایونی کافیه ریش و سبیلش رو بزنه دیگه ننه‌ش هم نمی ‌شناسه اون‌رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار