درخواست تند و عصبانی بازیگر معروف از طرفدارانش
کد خبر: ۱۸۴۰۰۴
تاریخ انتشار: 2020 July 05    -    ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
صبر جنیفر آنیستون هم بالأخره تمام شد و هیچ راه چاره‌ای جز نوشتن یک درخواست تند و عصبانی از فالوئرهایش برای او باقی نماند. او یک نامه پر از عصبانیت نوشت و درخواست کرد: ماسک بزن! ماسک بزن، جنیفر آنیستون این درخواست را زیر یک عکس از خودش با ماسک ابراز کرد....

درخواست عصبانی بازیگر هالیوود: ماسک بزنید

درخواست عصبانی بازیگر هالیوود: ماسک بزنیداختصاصی «تابناک با تو»؛ صبر جنیفر آنیستون هم بالأخره تمام شد و هیچ راه چاره‌ای جز نوشتن یک درخواست تند و عصبانی از فالوئرهایش برای او باقی نماند. او یک نامه پر از عصبانیت نوشت و درخواست کرد: ماسک بزن!

 جنیفر آنیستون این درخواست را زیر یک عکس از خودش با ماسک ابراز کرد. او با این جمله آمرانه قصد دارد تا فالوئرهای خود را به زدن ماسک ترغیب کند. او می‌گوید زدن ماسک آنقدر بدیهی است که نیازی به چانه زدن ندارد.

او می‌گوید در شرایط فعلی ماسک زدن تنها کار درستی است که از دست مردم برمی‌آید. فرصت تمام شده و تا الآن باید به این نتیجه رسیده باشیم که زدن ماسک مهم است.

این ستاره ۵۱ ساله هالیوودی می‌گوید: می‌دانم ماسک زدن، آزار دهنده و سخت است، اما بدتر از زدن ماسک، بسته شدن شرکت‌ها و از بین رفتن مشاغل است و کادر درمانی از خستگی مطلق رنج می‌برند.

درخواست عصبانی بازیگر هالیوود: ماسک بزنید

جنیفر افزود این ویروس جان آدم‌های زیادی را گرفته، چون ما کاری را که شایسته و درست است آنطور که باید انجام نداده‌ایم. وقتی ماسک می‌زنیم در واقع به آدم‌ها احترام می‌گذاریم پس ماسک بزنید.

او در ادامه افزود: اگر به زندگی انسان‌ها ارزش قائلید لطفاً فقط ماسک بزنید.

گفتنی است ایالات متحده آمریکا به دلیل انتشار ویروس تاجی شکل به حالت نیمه تعطیل درآمده است. کارشناسان سلامت می‌گویند در شرایط انتشار ویروس کرونا، افراد سالم هم باید مانند مبتلایان، ماسک بزنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار