شیطان پیر تهران دختر ۱۵ ساله را در خانه زندانی کرد +عکس
کد خبر: ۱۸۴۰۰۲
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 05    -    ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
شیطان پیر تهران دختر 15 ساله ای به نام شیما را در خانه وحشتناکش زندانی کرد و حالا مشخص نیست شیما زنده است یا به قتل رسیده است؟!

شیما آخرین مرتبه 10 ماه پیش در خانه مردی کفتارصفت دیده شد و از آن روز به بعد هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته است. همین اتفاق باعث شده فرضیه قتل این دختر پررنگ تر شود. رکنا ، با پدر این دختر گفتگویی را انجام داد که در ادامه می توانید این مصاحبه را به دو شکل تصویری و نوشتاری ببینید و بخوانید.

هنگامی که ساعت 8 صبح وارد دفتر رکنا شدم فکرش را نمی کردم یکی از بدترین روزهای کاری ام رقم بخورد.

انتشار عکس دختری نوجوان به نام شیما صباگردی مقدم 15 ساله با یک شماره تلفن و مژدگانی 100 میلیون تومانی بسیار دردناک بود! تصمیم گرفتم برای کمک به والدین شیما گزارش کوتاهی بنویسم تا شاید اتفاق خوبی رخ دهد، اما زمانی که با شماره روی آگهی این گمشده تماس گرفتم، گریه های ناتمام پدر شیما باعث شد تصمیم بگیرم او را به دفتر رکنا دعوت کنم تا راوی یک ماجرای تلخ و پیچیده باشد.

التماس های پدرانه برای فرار دختری از خانه

ناپدید که نه، ربوده شده بود. دخترم 3 مرتبه از خانه فرار کرد نخستین فرار او مرداد ماه سال 98 رقم خورد. جوانی به نام آرش که شغلش فروشنده بدلیجات بود، مغز دخترم را شست و شو داد و... . پیامک هایشان موجود است. آرش به دخترم گفته بود "از خانه فرار کن، قول میدم اون کارایی رو که اون شب گفته بودم انجام نمی دیم." آن روز توانستیم شیما را در خانه یکی از دوستانش پیدا کنیم و به خانه برگردانیم. دوستی که شیما در خانه اش پناه گرفته بود از سوی پدر اعدامی و از سوی مادر توزیع کننده شیشه است. دو هفته بعد شیما برای بار دوم از خانه فرار کرد. اینبار هم فرار دخترم با اغفال آرش صورت گرفت.

شیما را دوباره یافتم اما با این فرق که شیما به موادمخدر شیشه آلوده شده بود. تصمیم گرفتم خیلی مراقب شیما باشیم و تا زمانی که شیشه از سرش بیرون رود در خانه را به رویش قفل کردم و با مشاوره قصد حل کردن مشکلش را داشتم. شیما 3 جلسه توسط روانپزشک ویزیت شد و حتی قول داد که دیگر اینکار را انجام نمی دهد. باور کنید هیچ وقت دستم روی دخترم بلند نشده و تا به حال به شخصیت او توهین نکرده ام.

و بعد؟

بیست و ششم همان ماه شیما ساعت یک بامداد کلید خانه را پیدا کرد و تا الان او را ندیده ام.
چه به سر شیما آمد؟

برخی از حرف هایی که الان می گویم پس از تحقیقات شخصی و پلیس مشخص شده و آن موقع من از این ماجراها خبر نداشتم.

شیما پس از اینکه از خانه مان در نارمک به پایانه بیهقی رفته بود از طریق مغازه اسباب بازی فروشی در همان نزدیکی به مادرش زنگ زد و سراغ من را گرفته بود و هرچه مادرش التماس او را می کند که برگردد تلفن را قطع کرد و همین آخرین تماس ما با شیما بود.

پس از شکایت و اعلام فقدانی شیما، ماموران پلیس آگاهی پایگاه چهارم سید خندان شماره ای که دخترم با مادرش تماس گرفته بود را ردیابی کردند و به مغازه اسباب بازی فروشی در نزدیکی پایانه رسیدند. صاحب اسباب بازی فروشی تایید کرد دخترم آنجا بوده و پس از بیرون رفتن از مغازه به سمت پایانه رفته است.

با چک کردن دوربین های مداربسته مشخص شد دخترم ساعت 2 بامداد روی یکی از نیمکت های پایانه و مقابل رستوران شبانه روزی نشسته بود و حتی دوربین رستوران تصویر دخترم را ضبط کرده است در فیلم دوربین مداربسته دیده می شود شیما درحال گریه کردن بوده که پیرمردی کنار او نشسته و پس از 40 دقیقه صحبت با او، شیما را سوار خودرویش کرده و دیگر مشخص نبود چه بلایی سر دخترم آمده است.

پدر شیما ادامه می دهد: سراغ دخترم را از هرشخصی که آنجا بود گرفتم که در آخر صاحب رستوران سر رسید و خطاب به من گفت که دخترت با شال صورتی و کوله پشتی از خانه فرار کرده است؟

به او گفتم بله، دخترم را دیده اید؟ سپس عکس شیما را به آن جوان نشان دادم.

صاحب رستوران وقتی عکس شیما را دید نگاهی به من کرد و گفت: دخترت روی همین نیمکت پایین نشسته بود که "حاج محمود" او را با خودش برد.فیلم را به صاحب رستوران نشان دادم و گفتم: حاج محمود، این شخص را می گویید؟
ربودن شیما توسط شیطان تهران

بهلول . ح ملقب به حاج محمود همان پیرمردی است که در فیلم کنار شیما نشست و شیما را با خودرویش برد.

متاسفانه آن جوان صحبت هایی کرد که دست و پایم شروع به لرزیدن کرد. او گفت: حاج محمود اسم واقعی اش "بهلول" است، شغل او راننده تاکسی نما، اما در اصل ماده مخدر شیشه می فروشد. بهلول درعین حال مغز زنان و دختران شهرستانی یا تهرانی را شست وشو می دهد که به هر دلیلی از خانه خارج شده اند و پایشان به پایانه بیهقی باز شده است. زمانی که دختر شما همراه بهلول به راه افتادند سریعا مقابل بهلول ایستادم و به او گفتم که این دختر خیلی کوچک است، این کار را نکن؛ اما بهلول به حرفم توجهی نکرد و گفت که این دختر تاکسی می خواهد قرار نیست اتفاقی رخ دهد.

"باتوجه به سرنخ های موجود پلیس بهلول را به آگاهی سیدخندان احضار کرد و پس از یک بازجویی او آزاد شد!."

چرا؟

بهلول به ماموران پلیس گفته بود که شیما را در چهارراه نظام آباد پیاده کرده است. اما اینطور نبود، همان لحظه که بهلول در پلیس آگاهی این دروغ ها را سرهم می کرد، شیما در خانه این شیطان زندانی بود.

پدر شیما گفت: افسر پرونده پس از بازجویی از بهلول او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد. من که حسابی تعجب کرده بودم وقتی دلیل اینکه چرا اینچنین فکر می کند را جویا شدم، گفت: او آدم حسابی است زن وبچه اش در ترکیه زندگی می کنند و حتی اول کد تلفن همراه اش با یک شروع می شود.این حرف ها را که شنیدم درخواست کردم پرونده شیما را به اداره 11 آگاهی مرکز انتقال دهند.

باید این موضوع را اضافه کنم؛ زمانی که بهلول برای نخستین بار به آگاهی سیدخندان احضار شد با این فکر که با خودرویش به آگاهی می آید برادرم را مقابل اداره پلیس قرار دادم تا بهلول را تعقیب کند. اما هنگامی که بهلول از اداره پلیس بیرون آمد سریع به سمت موتورسواری که از قبل منتظرش بود رفت و متواری شد.

پدر شیما می گوید: پرونده شیما در اداره 11 آگاهی تهران پیگیری شد و احضار بهلول برای آخرین مرتبه به پلیس آگاهی مرکز صورت گرفت. اینبار کارآگاهان با ترفندهای تخصصی بهلول را به حرف آوردند و او مجبورش شد اعتراف کند. بهلول تایید کرد شیما، دختر من، به مدت 45 روز در خانه اش زندانی بود و هرروز شیما را به ماده مخدر شیشه آلوده تر می کرد او حتی گفت تا روزیکه اولین بار به آگاهی سیدخندان احضار شده بود هنوز دخترم در خانه اش بود!
پس همه اعترافات قبلی بهلول دروغ بود؟

همینطور است. بهلول مقابل بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تهران اعتراف کرد و گفت مواقعی که از خانه خارج می شد در را روی دخترم قفل می کرد. او همه چیز را گفت به جز اینکه دخترم کجا است؟! اگر شیما را به قتل رسانده باید مشخص شود، این شخص خیلی سرسخت است، ماموران آگاهی می گویند کار بهلول است. احتمالا یک شب شیشه مصرف کرده و به جان دخترم افتاده است.

شیطان پیر تهران دختر ۱۵ ساله به نام شیما را در خانه وحشتناکش زندانی کرد/چه به سر شیما آمد؟ +عکس
فکر می کنید شیما به قتل رسید باشد؟

شواهد این فرضیه را از دیگر فرضیه ها پررنگ تر می کنند. دخترم اگر زنده بود در این مدت 10 ماه که هیچکس از او خبری ندارد سرنخی از خود به جا می گذاشت. بازپرس و افسر پرونده گفتند که نمی خواهیم ناامیدت کنیم اما احتمال زیاد دخترت را به قتل رسانده است.

شیطان پیر تهران دختر ۱۵ ساله به نام شیما را در خانه وحشتناکش زندانی کرد/چه به سر شیما آمد؟ +عکس


خانه شیطان پر از کفش های دخترانه و بچگانه!

هنگامی که پلیس خانه بهلول را بازرسی کرد من هم آنجا حضور داشتم. خانه بهلول مثل خانه وحشت بود، تمام درزهای خانه گرفته شده و با پتو خانه را عایق کاری کرده بود. در ادامه بازرسی ها، گونی ای کشف شد حاوی ده ها جفت کفش دخترانه و بچگانه؛ قصد اتهام زدن به شخصی را ندارم اما شواهد، وحشتناک به نظر می رسد. بهلول در سن 61 سالگی به دام افتاده احتمال اینکه او در پرونده های دیگری هم حضور داشته زیاد است.


شیما چطور دختری است؟

دختری باهوش؛ او در رفاه کامل زندگی می کرد. معلم خصوصی در حوزه های زبان خارجه و ریاضیات برای او گرفته بودم. هرچیزی می خواست سریعا برای او فراهم می شد. شیما را فقط اغفال کردند. دختر من به خاطر سادگی اش چنین بلاهایی سرش آمد.

پدر شیما در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده است سرش را به سمت لنز دوربین تکان می دهد و می گویید: شیما دخترم، برگرد خانه، خواهش می کنم در هر وضعیتی که باشی آغوش من به روی تو باز است، فقط برگرد خانه، مادرت مریض شده، می دانی که وضعیتش چگونه است. تو فقط یک اشتباه کردی، هیچ ایرادی ندارد، امکان این که من هم در این سن اشتباه کنم وجود دارد. پس فقط برگرد. اصلا نترس به خانه برگرد.
و اما حرف آخر؟

از مسئولان می خواهم یا دخترم را پیدا کنند یا محل دفنش را ! بهلول قرار است به زودی با قرار 500 میلیون تومانی آزاد شود. دخترم را پرپر کرده و حالا آزاد می شود. جناب رئیسی رئیس قوه قضاییه کشور، کمکم کنید مشخص نیست چه بلایی سر دخترم آمده است؟! خواهش می کنم کمکم کنید

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
162
آموزش، آموزش و باز هم آموزش. کاری که ما هیچ وقت فرصتش را نداریم که برای فرزندانمان انجام دهیم. آموزش را فقط در درس خواندن و نمره گرفتن دیده ایم و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اول باید با اون مامور پلیس برخورد بشه که به راحتی گذاشت این فرد بره . باید بررسی کرد آیا مامور پلیس در کثافت کاریهای این مرد دخیل هست یا خیر
ناشناس
| |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
ماموران هیچ اختیاری ندارند برای کوچکترین مساله حکم قاضی لازم است. اگر ماموری به متهم تو بگوید متهم حق شکایت دارد و اون مامور هم به بدترین شکل مجازات میشود تا حقوق بشر رعایت شده باشد. پلیس ایران را ضعیف کرده اند
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
218
او آدم حسابی است زن وبچه اش در ترکیه زندگی می کنند و حتی اول کد تلفن همراه اش با یک شروع می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
اون افسر هم اصلا تبانی نکرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
98
بهلول چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
نوشته قراره با وثیقه آزاد بشه
راحت و شیک
ناشناس
| |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
چون شماره موبایلش با یک شروع میشه و آدم حسابی هست به زودی آزاد میشه !!!
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
با 500 ميليون وثيقه آزاد ميشه و بعدش آزادانه به كارخود ادامه ميدهد
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
181
72
آموزش فقط در علوم نظری ،متأسفانه خبری از آموزش های دینی نیست ،پدر و مادر ها وظایفشان را بخوبی انجام نمی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
جوابتو با منفی ها گرفتی
ناشناس
| |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
چرامنفی؟؟!!
ناشناس
| |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
مثبت و منفی در این امور هیچوقت دلیل درستی یا غلطی نظر نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
79
با وثیقه پانصد میلیونی آزاد می شود?
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
بله- دختر ها رو میدزده- میفروشه به ادمهای خاص و پول جمع میکنه بعد هم با پول آزاد میشه-یه کار نون و آب دار- متاسفانه تو کلانتری ها ادم از سادگی بعضی ها شوکه میشه- نمیدونم اگر پای خانواده خودشون هم به میون بیاد همینجور سطحی نگر خهستند؟
ناشناس
| |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
آره بابا فقط چندتا زن وبچه ربوده و کشته کاری نکرده بنده خدا. روسری از سرش برنداشته که با هیچ وثیقه ای آزاد نشود
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
87
یعنی چی با قرار 500 میلیونی آزاد بشه؟ همچین شخصی باید دوباره بازجویی بشه قطعا در پرونده های جنایی درگیر بوده. حتی با وثیقه 50 میلیاردی هم نباید آزاد بشه
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
112
حتی اول کد تلفن همراه اش با یک شروع می شود!!!!

احتمالا اون افسر پروند هم وعده ای از بهلول گرفته که ولش کرده رفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
73
پست فطرت رذل
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
65
باید ناخن دست بهلول رامیکشیدند تابه همه موارد اعتراف کند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
ناخن که کنه. باید یکی یکی انگشتاشو با قیچی قطع کنن تا مثل بلبل اعتراف کنه
ناشناس
| |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
باید بهلول بکنن تو قفس داغ وقتی میله هارا می گیره بزنن رو دستش با کابل مثل آن تندیس تو موزه عبرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
44
روشهای فنی جواب نمی داد بازجویی کنند ، حداقل سر به خونه اش می زدند شاید هم پرونده مالی بود بیشتر جذابت داشت
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
67
چرا اعتراف نمی گیرند از این کفتار پیر؟
حسن
|
France
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
61
تاسف..........چرا با اين جور آدما(بهلول ) سخت برخورد نمي شود....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
50
احتمالا ژن خوب است
قاضی مرعشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
61
به پیر ، به پیغمبر قسم آموزش تنها بدرد نمی خورد بلکه باید قوای انتظامی ما اقتدار و قدرت داشته باشد و مجهز به پیشرفته ترین وسائل اطلاعاتی و امنیتی باشند و همچنین سلامت قوه قضائیه شرط اساسی ایجاد امنیت است و الا هرچه آموزش بدی و یا دوربین نصب کنی و یا خودت مجرم رو دستگیر کنی ولی نیروی انتظامی و یا قوه قضائیه اقتدار و سلامت نداشته باشند هیچ فائده ای نخواهد داشت
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
110
چرا با افسری پرونده که بهلول را با یک دروغ ساده آزاد کرد برخوردی صورت نگرفت. او باید مجازات شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
77
در پایانه های اتوبوس رانی باید 24 ساعته حداقل دو مامور انتظامی حضور داشته باشند و در صورت دیدن موارد مشکوک اقدام کنند. در قطار مامور داریم، در فرودگاه مامور داریم ولی متاسفانه پایانه های اتوبوس به جولانگاه افراد مجرم تبدیل شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
9
9
فرزندانتان را درست تربیت کنید.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
14
متاسفانه قوه قضائیه مناسب عمل نمیکند حدود 150 میلیون تومان از حساب برادر من با موبایل بانک غیر مجاز برداشته و سرقت شده بعد از سه ماه دوندگی و پیدا کردن صاحب حساب و دزد قاضی با اعلام برائت پرونده رو مختومه کرده آیا این انصافه دزد رو رها میکنید و عدالت اجرا نمیشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
20
خسته نباشید به افسران پایتخت که حتی یه رستوان دار در منطقه مهمی مثل پایانه بیهقی اطلاعاتش از شما تکمیل تره...پلیس خیلی وقته جایگاهش رو بین مردم از دست داده...توی شهر ما که هرکسی مشکلی داشته باشه خودش مشکلش رو با طرف حل میکنه پلیس مثل اورژانس اخر کار پیداش میشه...
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
9
اگر آدرس کفتار پیر را به من بدید، خودم خفش می کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
16
لعنت به اون کفتار پیر و لعنت به اون افسری که آزادش کرد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
15
نه میذارید اموزش داده شه، نه خودتون عرضه و پلیستون با عرضه هستند، نه قوه قضاییه!!! همچین چیزی اگه تو بلاد کفر پ به قول شماها بی بند وباری اتفاق میفتاد، مثل چی صدا میکرد و کلی آدم پشت سرش استعفا میدادن از جمله رئیس و اون افسر آگاهی مربوطه!!!!
farhad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
13
طبق شكايت پدر نگهداشتن اين دختر توسط بهلول مصداق آدم ربايي داره و براي جرم كيفري كه قرار وثيقه صادر نميشه اين گزارش ايراد داره
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
12
باید اظهار تاسف کرد در حال حاضر پناه مردم فقط خداست
مژگان میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
7
بهلول و یا بهلوهایی داریم که متاسفانه دختران زیادی در دام او افتادن. وثتی اداره آگاهی اعتراف گرفته و میداند او مجرم چرا با وثیقه آزاد احتمال زیاد قتلهایی هم انجام داده. اینجا چند سوال در ذهن بوحود میاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
11
جناب آقای ریسی ریاست محترم قوه قضائیه
لطفا دستور رسیدگی ویزه صادر فرمائید چشم امید مردم به دست شما است
با تشکر از خدمات شما
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
56
باید اظهار تاسف کرد در حال حاضر پناه مردم فقط خداست
ناشناس
|
France
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
70
27
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آخه آدم بیسواد تواگه نظر ندی هیچکس بهت نمیگه لالی. کاش میشد با چند تا جمله درست و حسابی جوابت رو بدم حیف که منتشر نمیشه
ناشناس
| |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
30
11
شما که از بچه بدتان می آید چرا بچه دار می شوید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
8
حاج محمود کله گندس
ناشناس
|
Turkey
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
11
این بهلول حتما دم همه افسرها و نیروی انتظامی منطقه رو دیده که تحت فشارش قرار نمیدن
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
12
هیچ کجای دنیا پیرمرد 61 ساله ای که دختر 15 ساله رو به خونه اش برده و در رو بروش قفل کرده رو ازاد نمی کنن؟ چه اتفاقی در این مملکت افتاده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
18
جای خالی سند ۲۰۳۰در آموزش و پروش همیشه احساس می شود .
روانشانس در ندارس نداریم
پدر با مادر خوب رفتار نمی کند و بچه از خانه بیزار می شود .
تربیت جنسی را فقط در حجاب و نماز می دانیم

به طور کلی معلم بودن وحشتناک است چون جرات تداری به دانش آموزت واقعیت ها را بگویی و آموزش دهی واز طرف حراست و مدیر باز خواست نشوی .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
8
تکلیف باقی کسانی که توسط این فرد سربه نیست شده اند چه میشود؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
11
راز آن همه کفش زنانه که در خانه ی این بی شرف پیدا شده چیست؟چرا تمام عمق فاجعه به مردم گزارش نمیشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
18
اگر به جای این پیرمرد شیطان صفت ، یک منتقد سیاسی، فعال مدنی و یا فعال محیط زیستی را گرفته بودند ، نه تنها با وثیقه پانصد میلیونی آزادش نمی کردند بلکه بلایی به سرش می آوردند که به جرم اجدادش هم اعتراف کنه .. مشکل اینه که اینجا قانون در خدمت قدرت قرار گرفته نه در خدمت به ملت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
9
بجای اعدام ازادش میکنید؟؟؟؟مردم همه جمع بشن پونصد میلیون جور کنن آزادش کنن بعد خودشون تیکه تیکه کنند این آدم رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
5
حیف اسم بهلول
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
7
یه روز دزد تو محلمون گرفتن
مامور اومد گفت کتشلوار داره دزد که کتشلوار نمیپوشه ولش کردن رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
6
خب لابد اون افسر داره راست راست میچرخه دیگه
علی اقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
4
فرهنگ،فرهنگ و فرهنگ ..... حلقه اصلی بی هویتی جوانان و مردم جامعه ما. جوان نمیتواند هیچ آرزو و هدف مشخصی را برای خود متصور شود. نوجوانی که تمام ابزار های موفقیت را در دست گرفته اما به هیچ هدفی نگاه ندارد. در دام فضای مجازی افتاده و تربیتی به جز تربیت خانواده به خود می گیرد عاقبت در دام چنین افراد روانی میفتد که کل زندگیشان را در لجن سپری میکنند و افراد بیگناه و ازجمله کودکان و نوجوانان معصوم را آلوده میکنند و نابود. چرا مجلس ما به جای بحث های بی ارزش بروی آسیب های اجتماعی و قوانین بازدارنده کار نمیکند؟ چرا فرهنگ و ارشاد ما فقط ممیز شده تا مبادا فلان بازیگر و فلان کارگردان هنجار شکنی ظاهری نکند . فردا فرزندان همه احاد جامعه در این باتلاق بی فرهنگی فرو می روند. وقت است که به خود اییم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
17
کسی که این همه کفش بچه در منزلش پیدا شده و این همه شواهد مبنی بر مجرم بودنش هست چرا باید با 500 میلیون آزاد گردد. افسر پرونده که در بار اول با دروغ مجرم را آزاد کرده باید برخورد قانونی شود. افسران نیروی انتظامی باید وجدان داشته باشند همه مردم را مانند خانواده خود بدانند نه اینکه با رشوه و وعده مجرمین را کمک کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
این فرد را ببر تو خونت، اونقدر بزنش و شکنجه اش کن به حرف بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
8
4
نتیجه آموزش های شیطانی مصی علینژاد میشه همین دختر از 15 سالگی 3 بار میبرنش خانواده با هزار بدبختی پیداش میکنن آخر هم ناپدیدش میکنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار