واژگونی سمند پس از تصادف با کوئیک در پاسداران +تصاویر
کد خبر: ۱۸۳۹۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 04    -    ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از واژگون شدن سمند پس از تصادف با کوئیک در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: راننده سمند بر اثر این حادثه مصدوم شد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی خودرو در منطقه پاسداران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۰ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف و واژگونی خودرو در منطقه پاسداران، تقاطع خیابان هدایت و سوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری کوئیک حین حرکت، با یک دستگاه خودروی سواری سمند برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: خودروی سمند بر اثر این حادثه، ضمن انحراف از مسیر اصلی، پس از برخورد با درخت‌های کنار خیابان، در حاشیه آن به صورت نیمه‌واژگون درآمده بود.

ملکی افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر دو راننده (دو مرد) از داخل خودرو‌ها خارج شده بودند، راننده سمند بر اثر این حادثه دچار مصدومیت شده و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به تحویل محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور و پایان عملیات در ساعت ۱۲:۰۷، متذکر شد: در بسیاری از محلات و مخصوصاً در تقاطع بخش‌های فرعی با اصلی، این اتفاقات روی می‌دهد و رانندگان ممکن است احتیاط را کمتر چاشنی کار کرده که باید ضمن رعایت احتیاط و مخصوصاً حین ورود از معابر فرعی به اصلی، حق‌تقدم را رعایت کنند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
2
چجوری می رفته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
یاحسین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار