زنان خانه‌دار در دام مأمور قلابی شرکت آب
کد خبر: ۱۸۳۹
تاریخ انتشار: 2015 June 07    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
مامور قلابی شرکت آب، در مدت ۵‌ ماه به ۱۶۰خانه در مشهد رفت و با تهدید چاقو دست به سرقت از زنان تنها زد. این سارق خشن سرانجام در صحنه آخرین سرقت هنگام فرار در محاصره شهروندان گرفتار شد.

حدود 5‌ماه قبل زن جواني به اداره پليس مشهد رفت و اعلام كرد كه مردي در پوشش مأمور دست به سرقت از خانه‌اش زده است. وي گفت: ساعتي قبل صداي زنگ آيفون را شنيدم. وقتي گوشي را برداشتم مردي خود را مأمور آب و فاضلاب معرفي كرد. من هم در را باز كردم اما دقايقي بعد مرد جوان به مقابل آپارتمان آمد و زنگ واحد را زد. وقتي در را باز كردم، مرد مأمورنما را ديدم كه اين بار مدعي شد بايد لوله‌هاي داخل ساختمان را نيز بررسي كند. او به اين بهانه وارد خانه‌ام شد و وقتي مطمئن شد كه تنها هستم، ناگهان چاقويي از جيبش درآورد و آن را زير گلويم گذاشت.

او با تهديد از من خواست تا هرچه پول و طلا دارم در اختيارش قرار دهم. من هم از ترس جانم مجبور شدم تسليم خواسته او شوم و مرد مأمورنما پس از سرقت پا به فرار گذاشت. اين شكايت كافي بود تا تجسس‌هاي پليسي در اين زمينه شروع شود. درحالي‌كه كارآگاهان سرگرم تحقيق در خصوص اين پرونده بودند چند شكايت مشابه ديگر در اين زمينه مطرح شد كه نشان مي‌داد سارق خشن به‌صورت سريالي دست به زورگيري مسلحانه مي‌زند.

در شرايطي كه هيچ ردي از متهم در دست نبود و حتي در بررسي آلبوم مجرمان سابقه‌دار مشخص شده بود كه وي هيچ‌گونه سابقه كيفري ندارد، متهم تحت تعقيب پنجشنبه گذشته با زيركي شهروندان دستگير شد. وي وقتي براي سرقت به خانه آخرين طعمه‌اش رفته بود، ناگهان همسر زن جوان از راه رسيد و مانع فرار وي شد. همزمان اهالي ساختمان و همسايه‌ها نيز متهم را محاصره كردند و موضوع را به مأموران كلانتري خواجه ربيع مشهد اطلاع دادند.

سردارسرتيپ بهمن اميري‌مقدم، فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: مأموران همزمان با دستگيري متهم در داخل خودروي پژو پارس او 900كارت و مدارك مختلف متعلق به مالباختگان را كشف كردند. آنها پس از آن راهي مخفيگاه وي شدند و در بازرسي از آنجا مقداري طلا، ‌پول، لپ‌تاپ و چندين گوشي موبايل كشف كردند. سردار اميري‌مقدم افزود: مرد مأمورنما كه در حدود 30سال سن دارد در بازجويي‌هاي اوليه اعتراف كرد كه در مدت 5‌ماه با تهديد چاقو از 160زن تنها سرقت كرده است. با وجود اين وي براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره آگاهي استان خراسان رضوي قرار گرفته است.
همشهری آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار