استایل جالب هالیوودی معروف در خرید روزانه
کد خبر: ۱۸۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 July 04    -    ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
داکوتا جانسون و نامزدش کریس مارتن ۴۳ ساله برای خرید بیرون از خانه رفتند. استایا داکوتا بسیار جالب توجه بود. داکوتای ۳۰ ساله یک لباس ضخیم و یک شلوار گلدار گشاد پوشیده بود و با یک عینک آفتابی به چشم می‌خورد. داکوتا از یک تکه پارچه شبیه روسری به جای ماسک استفاده کرده بود. شاید برایتان جالب باشد که پوشش پارچه‌ای هم مثل ماسک ممکن است انتشار ویروس کرونا را آهسته نموده و از انتقال ویروس از افراد مبتلا به کووید ۱۹ ...

استایل جالب بازیگر هالیوودی در خرید روزانه

استایل جالب بازیگر هالیوودی در خرید روزانهاختصاصی «تابناک با تو»؛ داکوتا جانسون و نامزدش کریس مارتن ۴۳ ساله برای خرید بیرون از خانه رفتند. استایا داکوتا بسیار جالب توجه بود. داکوتای ۳۰ ساله یک لباس ضخیم و یک شلوار گلدار گشاد پوشیده بود و با یک عینک آفتابی به چشم می‌خورد. داکوتا از یک تکه پارچه شبیه روسری به جای ماسک استفاده کرده بود. شاید برایتان جالب باشد که پوشش پارچه‌ای هم مثل ماسک ممکن است انتشار ویروس کرونا را آهسته نموده و از انتقال ویروس از افراد مبتلا به کووید ۱۹ که فاقد علائم بیماری و یا دارای علائم بیماری به افراد سالم جلوگیری می‌کند.

استایل جالب بازیگر هالیوودی در خرید روزانه

کریس و داکوتا همه پروتوکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند. آن دو قرنطینه را در خانه کریس همراه با بچه‌های کریس اپل و موسیس از ازدواج قبلی‌اش گویینت بالترو زندگی می‌کردند.

بنا به گزارش سایت Deadline داکوتا برای کار جدید خود برای ساخت یک سریال تلویزیونی به سود استودیو آمازون قرار داد بسته است.

استایل جالب بازیگر هالیوودی در خرید روزانه

 

استایل جالب بازیگر هالیوودی در خرید روزانه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
5
تبلیغ چه چیزهایی رو می کنی!
ali
|
United States
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
6
دامنش اصفهانیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
2
انصافا کجای استایلش جالب بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار