زنبورها عامل جدایی ۴۰ ساله یک زن از خانواده‌اش+عکس
کد خبر: ۱۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: 2020 July 02    -    ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
زن ۹۴ ساله هندوستانی که به مدت ۴۰ سال خانواده واقعی اش را گم کرده بود دوباره آن‌ها را پیدا کرد. «پانچو بای» که به فراموشی مبتلا است در سال ۱۹۷۹ و زمانی که روستای محل سکونتش در ایالت «مهاراشترا» هند را ترک کرد دیگر به خانه بازنگشت.

پانچو در حال بازگشت به خانه بود که مورد حمله دسته‌ای زنبور قرار گرفت و به علت درد شدید و سردرگمی در یک بزرگراه سرگردان شد.

زنبورها عامل جدایی ۴۰ ساله یک زن از خانواده‌اش/عکس

او در حالی که بدنش توسط زنبور‌ها گزیده شده بود و وضعیت مطلوبی نداشت توسط یک راننده کامیون مهربان با نام «نور محمد» پیدا شد. نور محمد او را به خانه خود منتقل و مانند خواهرش از او مراقبت کرد. سال‌ها گذشت و نورمحمد و خانواده اش تلاش کردند تا خانواده واقعی این زن را پیدا کنند. با این حال هر بار نورمحمد از این زن در مورد روستای محل سکونتش سوال می‌کرد او از روستایی با نام «کانجوم نگار» نام می‌برد که وجود خارجی نداشت.

اما سرانجام و در آخرین تلاش‌ها برای پیداکردن محل سکونت این زن او از مکانی با نام «پاراسپور» نام برد که نورمحمد با کمک گوگل مپ توانست آن را در ایالت مهاراشترا پیدا کند. در حالی که پسر این زن ۳ سال پیش از دنیا رفته بود، پانچو با مراجعه به این منطقه توانست نوه اش را پیدا کند. پانچو در تاریخ ۱۷ ژوئن در روستای «آقای محمد» حضور یافت و پس از ۴۰ سال با نوه و خانواده او دیدار کرد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه دیدار پانچو با نوه ۴۳ ساله اش «پریتوی بهایالال شینگان» را نشان می‌دهد.

شینگان، نوه پانچو که از دیدار با مادربزگش بسیار خوشحال بود در این باره گفت: «نمی‌توانم شادی ام را وصف کنم. داشتن مادربزرگ احساسی فوق العاده است. من کودک بودم که مادربزرگم مفقود شد. در تمام این سال‌ها پدرم بدنبال پیداکردن سرنخی از مادربزرگم بود. افسوس که او بدون انکه مادرش را دوباره ببیند از دنیا رفت. من از نور محمد و خانواده اش که در طی این ساله‌ها بزرگوارانه از مادربزرگم نگهداری کردند سپاسگزارم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار