کودک مجروح حادثه غیزانیه به تهران منتقل شد
کد خبر: ۱۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: 2020 July 01    -    ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
قاسم کودک اهل بخش غیزانیه اهواز که در جریان حوادث مربوط به آب این بخش مجروح شده بود برای ادامه درمان به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شد.

قاسم کودک اهل بخش غیزانیه اهواز که در جریان حوادث مربوط به آب این بخش مجروح شده بود برای ادامه درمان به بیمارستان بقیه الله تهران منتقل شد.

بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابع و بزرگ‌ترین بخش شهرستان اهواز است که در بخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل واقع شده است. ٨٣ روستا در این بخش واقع شده و بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند. شغل اکثر ساکنان کشاورزی و دامپروری است.

این بخش مدت‌هاست که با مشکل بی‌آبی مواجه است و مردم اعتراض فراوانی به این امر دارد به همین دلیل روز سوم خرداد امسال آنها اقدام به بستن جاده مهم اهواز – امیدیه کردند و عبور و مرور خودروها در این مسیر متوقف شد. در جریان این حوادث کودکی به نام قاسم دچار آسیب‌دیدگی شد.

بعد از این حوادث نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با حضور در منزل این کودکان اهل غیزانیه اهواز، از وی عیادت و دلجویی کرد. همزمان گروه‌های جهادی نیز برای درمان قاسم دست به کار شدند و در نهایت این کودک چند روز قبل برای تداوم درمان خود به بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شد.

پس از استقرار این کودکان در بیمارستان بقیه الله تهران نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با حضور در بیمارستان ضمن دلجویی و عیادت از این کودکان با شرایط درمان وی آشنایی کامل پیدا کرد.

صداوسیما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار