ابزار جدید برای بازیابی فایل‌های پاک‌شده
کد خبر: ۱۸۳۵۹۷
تاریخ انتشار: 2020 June 30    -    ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
برنامه‌های بازیابی فایل‌هایی که به اشتباه از پی‌سی پاک کرده‌ایم، بسیارند، اما به تازگی مایکروسافت برای بازیابی فایل های پاک شده از ویندوز برنامه ویژه خود، با نام Windows File Recovery را رونمایی کرده است. این کار از طریق Windows File Recovery که از طریق دستوری در کامند ویندوز اجرا می‌شود،انجام می‌شود.

ابزار جدید مایکروسافت برای بازیابی فایل‌های پاک‌شده

ابزار جدید مایکروسافت برای بازیابی فایل‌های پاک‌شده«تابناک با تو» - برنامه‌های بازیابی فایل‌هایی که به اشتباه از پی‌سی پاک کرده‌ایم، بسیارند، اما به تازگی مایکروسافت برای بازیابی فایل های پاک شده از ویندوز برنامه ویژه خود، با نام Windows File Recovery را رونمایی کرده است.

این کار از طریق Windows File Recovery که از طریق دستوری در کامند ویندوز اجرا می‌شود،انجام می‌شود.

این ابزار می‌تواند فایل‌ها و اسناد حذف شده را از هارد درایو، درایوهای USB و حتی کارت‌های حافظه دوربین‌ها نیز بازیابی کند. البته هنوز امکان بازیابی فایل‌ها از حافظه‌های ابری و یا فایل‌های اشتراک گذاشته شده در شبکه در این برنامه در این برنامه موجود نیست.

اگر فایلی را از دست دادید در زودترین زمان ممکن، اقدام به بازیابی کنید، چون اگر فایل دیگری در همان محل هارد درایو شما بنشیند، بازیابی مشکل یا غیرممکن می‌شود.

با استفاده از ابزار جدید مایکروسافت، شما می‎توانید فایل‌های MP3، ویدئوهای MP4، اسناد PDF، عکس‌های JPEG و فایل‌های Word، Excel و PowerPoint را بازیابی کنید.

ابزار جدید مایکروسافت برای بازیابی فایل‌های پاک‌شده

برنامه بازیابی یا ریکاوری مایکروسافت به صورت پیش‌فرض برای فایل سیستم‌های NTFS طراحی شده است. این برنامه فایل‌ها را از دیسک‌هایی که دچار مشکل شده و یا پس از آنکه شما آنها را فرمت کرده باشید، بازیابی خواهد کرد.
در حالت دوم این برنامه که Signature Mode نام دارد می‌توانید در فایل‌ سیستم‌های FAT، exFAT و ReFS هم بازیابی فایل انجام بدهید.

Windows File Recovery بدون شک یک ابزار کاربردی برای افرادی است که خاطرات بدی از حذف اشتباهی فایل‌های مهم کامپیوتر خود دارند و یا اصلا یکی از درایوهای خود را به اشتباه حذف کرده‌اند. نسخه قبلی این قابلیت در ویندوز ۱۰ در نظر گرفته شده که به کاربران اجازه بازیابی اسناد و فایل‌های حذف شده را می‎شود. اما برای استفاده از آن باید از طریق File History گزینه مربوطه را فعال کنید، چرا که به طور پیش‌فرض خاموش است.

منبع: یک پزشک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار